Κέιτ Γουίνσλετ: Της αρέσει το σώμα της κι ας μην είναι τέλειο!



Βασανίστηκε από την κυτταρίτιδα και γνωρίζει καλά ότι το στήθος της δεν είναι το τέλειο. Αυτό όμως δεν την εμποδίζει να εμφανιστεί γυμνή μπροστά στην κάμερα, αν το επιβάλει κάποιος ρόλος.

Θεωρεί μάλιστα πως οι δικές της ατέλειες μπορεί να βοηθήσουν πολλές γυναίκες να συμφιλιωθούν με το σώμα τους.

Η Κέιτ Γουίνσλετ έχει χιλιάδες άνδρες θαυμαστές και συχνά έρχεται στις πρώτες θέσεις σε δημοσκοπήσεις για τις πιο σέξι ηθοποιούς. Ομως εκείνη θεωρεί ότι βρίσκεται ένα μόνο σκαλί πιο πάνω από τον μέσο όρο των γυναικών.

Κι ενώ το σώμα της, με τις πολύ πλούσιες καμπύλες, ανεβάζει θερμοκρασίες στους κινηματογράφους, εκείνη επιμένει: «Δεν έχω το τέλειο στήθος. Είναι ελαφρώς πεσμένο».

Οπως όμως λέει σε συνέντευξή της στη βρετανική εφημερίδα «Sun», είναι βέβαιη ότι μπορεί να είναι χρήσιμη σε άλλες γυναίκες με πλούσιες καμπύλες και «γεματούλες» όπως κι εκείνη.

«Αποδέχομαι το σώμα μου ως έχει. Είμαι μια φυσιολογική γυναίκα. Δεν είμαι τέλεια, αλλά και οι γυναίκες που συναντώ στον δρόμο δεν είναι. Δεν είμαι αδύνατη. Αν αυτό μπορεί να βοηθήσει άλλες γυναίκες, ώστε να πάρουν εμένα ως παράδειγμα, τότε θα νιώσω καλά» προσθέτει.

Η Κέιτ Γουίνσλετ μεγαλώνει πλέον χωρίς τον φόβο των γηρατειών. «Στα 21 μου νόμιζα ότι στα 36 το στήθος θα έφτανε στα γόνατα. Εβλεπα τον εαυτό μου γριά. Αλλά δεν είναι έτσι. Σήμερα νιώθω πολύ πιο δυνατή, συμφιλιωμένη με το σώμα μου, όσο ποτέ άλλοτε» καταλήγει και μάλλον έχει δίκιο.
Espressonews.gr
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget