Γεωργία Σάλπα: Να γιατί είναι η πέμπτη πιο σέξι γυναίκα του κόσμου!



Η εντυπωσιακή Γεωργία Σάλπα εμφανίζεται πιο καυτή από ποτέ στη φωτογράφησή της για το περιοδικό «FHM», όπου μεταξύ άλλων πλέκει το εγκώμιο του ελληνικού λαού αλλά και των «ερωτιάρηδων» Ελλήνων!

Η 27χρονη Ελληνοϊρλανδέζα έδειξε για ακόμα μια φορά πως διαθέτει σώμα που κολάζει και… άγιο! Παράλληλα με την καυτή της φωτογράφηση, η Σάλπα μίλησε και για τους Ελληνες, κάνοντας μάλιστα σύγκριση με τους Βρετανούς.

«Οι Ελληνες άνδρες είναι ένα εκατομμύριο φορές πιο ευθείς από ό,τι οποιοσδήποτε άλλος λαός. Ακόμη και αν περπατάω αγκαλιά με το αγόρι μου στην Ελλάδα, οι άνδρες θα έρθουν κοντά για να με γνωρίσουν ή θα αρχίσουν να φωνάζουν μέσα από τα αυτοκίνητα» δήλωσε ενώ μίλησε και για τις… ορέξεις των Ελλήνων.

«Κατά τη γνώμη μου οι Ελληνες και οι Ιταλοί είναι με διαφορά οι πιο ερωτικοί λαοί. Σκέφτονται το σεξ 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα».

Οσοι πάντως θέλετε να κερδίσετε την καρδιά της Γεωργίας Σάλπα, θα πρέπει, αν μη τι άλλο, να είστε καλοντυμένοι. «Μου αρέσουν όσοι προσέχουν το ντύσιμό τους και κάνουν το πρώτο βήμα. Δεν μου αρέσουν όσοι δεν ξέρουν να ντύνονται σωστά».

Τέλος, η Σάλπα μίλησε και για την τιμητική πέμπτη θέση ανάμεσα στις 100 πιο σέξι γυναίκες του πλανήτη: «Ηταν μεγάλη έκπληξη. Ολοι διαβάζουν τη συγκεκριμένη λίστα του "FHM" -ακόμη και οι γυναίκες- για να δουν ποια μπήκε μέσα και ποια όχι. Είμαι πολύ χαρούμενη για την πέμπτη θέση».



Espressonews.gr
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget