Άντζελα Δημητρίου: "Έχω να κάνω σεξ πάνω από ένα χρόνο"



Η Άντζελα Δημητρίου σε πρόσφατη συνέντευξή της αποκάλυψε πτυχές της προσωπικής της ζωής που μέχρι τώρα κανείς δεν γνώριζε...

«Είναι πάνω από ένας χρόνος που έχω να κάνω sex. Όταν πληγωθεί ο γυναικείος εγωισμός, αρχίζεις να χάνεις πλέον την εμπιστοσύνη που έχεις στους άντρες. Και πώς να εμπιστευτείς ξανά έναν άνδρα όταν θα δεις π.χ. τον Γιάννη τη μια μέρα να είναι με την Καίτη, την άλλη με τη Μαρία και την παρ' άλλη με τον Μιχάλη. Αυτή την περίοδο δεν είμαι ερωτευμένη, αλλά ποτέ δεν λέω ποτέ. Δεν ξέρεις πότε θα σου χτυπήσει ο έρωτας την πόρτα. Αν και αρχίζω να συνηθίζω τη μοναξιά μου. Είναι ωραίο να σε φλερτάρουν. Εμένα, επειδή είμαι εγκεφαλικός τύπος, μου αρέσει να φλερτάρω μόνο με τα μάτια. Δεν θα κάνω το πρώτο βήμα».
Zougla.gr
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget