Ξέσπασε σε λυγμούς η Νταϊάνα Ιγροπούλου


 

Με μήνυση θα απαντήσει η Νταϊάνα Ιγροπούλου σε χθεσινό δημοσίευμα που την παρουσιάζει ως μέλος ιστοσελίδας για συνοδούς πολυτελείας σε ισχυρούς άντρες του πλανήτη.

Μάλιστα, στην πρώτη σελίδα αυτής της διαδικτυακής πύλης υπάρχουν και φωτογραφίες του γνωστού μοντέλου, που τα τελευταία χρόνια διδάσκεται την τέχνη της ηθοποιίας σε δύο δραματικές σχολές του Λονδίνου.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί της στη βρετανική πρωτεύουσα, όπου βρίσκεται αυτή την περίοδο, έπαθε ισχυρό σοκ όταν την ενημερώσαμε για το σχετικό δημοσίευμα.

«Καλέ, τι πράγματα είναι αυτά; Θα πάθω κάτι. Παναγία μου. Χτυπάει πολύ δυνατά η καρδιά μου…» Αυτή ήταν η πρώτη αντίδραση της Νταϊάνας, που παραλίγο να της πέσει το τηλέφωνο από το χέρι στο άκουσμα της είδησης…

«Είναι ψέματα. Δεν έχω καμία σχέση με αυτή την ιστορία και θα υποβάλω μήνυση για το δημοσίευμα αυτό. Είμαι στο Λονδίνο και προσπαθώ να τελειώσω τη σχολή μου. Χρωστάω τρία τελευταία μαθήματα στη σχολή, μεταξύ άλλων και κάποιους μονολόγους του Σαίξπηρ» λέει και αφήνει μεγάλα κενά στη συνομιλία μας. Είναι πολύ αναστατωμένη, ξεσπάει σε λυγμούς… «Παναγία μου» επικαλείται πολλές φορές τη Μεγαλόχαρη.

«Τι είναι αυτά;» αναρωτιέται και μάταια γυρεύει απαντήσεις. «Δεν υπάρχει. Θα υποβάλω μήνυση. Τι άλλο μπορείς να κάνεις για να αντιμετωπίσεις αυτή τη συκοφαντία; Η καρδιά μου λες και θα σπάσει» μονολογεί.

Η Νταϊάνα Ιγροπούλου προσπαθεί να βρει την αυτοκυριαρχία της. Ξεκινάει κάτι να πει, αλλά δεν ολοκληρώνει. «Σκέφτομαι να συνδυάσω την πασαρέλα και την υποκριτική. Αχ, δεν αισθάνομαι καθόλου καλά. Εχω υποστεί ισχυρό σοκ. Εχω τρομοκρατηθεί …»

Είναι εξοργισμένη. Παρ’ όλα αυτά, καταφέρνει να πει: «Πηγαίνω σε κάστινγκ, έχω προτάσεις, αλλά θέλω να κάνω πολύ μελετημένες κινήσεις. Γιατί, βλέπεις, οι κοπέλες πέφτουν πολύ εύκολα θύματα στο Διαδίκτυο. Κλέβουν τις φωτογραφίες τους και τις χαρτογραφούν».

Η Νταϊάνα θα έρθει τον Σεπτέμβριο στην πατρίδα για διακοπές. Εως τότε θα παίρνει μέρος στις οντισιόν στο West End του Λονδίνου. «Χρειάζονται κοπέλες για production σε θέατρα εκεί, αλλά κάθε φορά που πηγαίνω στις οντισιόν είναι πάνω από εκατό κοπέλες που περιμένουν…»

 Espressonews.gr
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget