Η περίπλοκη ζωή μιας επαγγελματία συνοδού

Το διαδικτυακό portal Whisper επιχείρησε να καταγράψει την καθημερινότητα 12 επαγγελματιών συνοδών και να ακτινογραφήσει τις προσωπικότητές τους. Μέσα από τις εξομολογήσεις των κοριτσιών και τις λεπτομέρειες της κατά βάση κρυφής «δεύτερης» ζωής τους, αποκαλύπτεται το σημερινό status του αρχαιότερου επαγγέλματος στον κόσμο.

Αυτή που το λατρεύει

«Είμαι επαγγελματίας συνοδός και μ' αρέσει πολύ, αλλά σπανίως το δηλώνω ανοιχτά, μόνο και μόνο γιατί δεν ξέρω πώς θα το εκλάβουν οι γύρω μου. Κάποιες φορές αναρωτιέμαι πώς έφτασα ως εδώ».

Αυτή που έχει ζηλιάρη σύντροφο

«Δεν θέλω να σταματήσω αυτή τη δουλειά, αλλά ο σύντροφος μου με απειλεί πως θα με χωρίσει αν δεν το κάνω».

Η άνετη

«Είμαι επαγγελματίας συνοδός. Πληρώνω τους λογαριασμούς μου με αυτό, δεν μου καταστρέφει τη ζωή και δεν με κάνει να δείχνω λιγότερη απίστευτη απ' ό,τι είμαι».

Αυτή με το μικρό σέξι μυστικό

«Το καλύτερο μου σε όλο αυτό, είναι πως μου αρέσει να το κρατάω κρυφό. Έχω μία σταθερή δουλειά με λίγα λεφτά, αλλά κανείς δεν ξέρει τίποτα».

Αυτή που ντρέπεται (λίγο)

«Δεν είναι τόσο αηδιαστικό όσο νομίζουν κάποιοι. Υπάρχουν κανόνες. Παρ' όλα αυτά δεν βγαίνω με την ντοντούκα να διαλαλήσω το επάγγελμά μου....».

Η κυριαρχική

«Κάποιες φορές αισθάνομαι άσχημα για τους πελάτες μου. Είναι τόσο πεινασμένοι για σεξ, που μπορώ να τους κάνω ό,τι θέλω».

Αυτή που έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα

«Το μοναδικό πράγμα που δεν μου αρέσει στο να είμαι συνοδός, είναι πώς το σεξ καταντά βαρετό».

Η «το πρωί φοιτήτρια»

«Ζω δύο ζωές. Στην πρώτη σπουδάζω για να γίνω δασκάλα. Στη δεύτερη είμαι επαγγελματίας συνοδός και μπορώ να βάζω κάτι εξτρά στην τσέπη. Δεν ντρέπομαι γι' αυτό».

Η άτυχη

«Σαν συνοδός θα ήθελα κάποια στιγμή να βρω έναν άντρα που να μ' αρέσει. Αλλά οι άντρες αυτοί δεν ζητούν τις υπηρεσίες μίας συνοδού...».

Αυτή που κρατάει αρχείο

«Είμαι μόνο 23 χρονών και έχω κοιμηθεί με 52 άντρες. Δεν ντρέπομαι όμως γιατί ξέρω να τους διαλέγω και χρησιμοποιώ πάντα προφυλακτικό».

Η οικογενειάρχης

«Είμαι μία ακριβή επαγγελματίας συνοδός που παίρνω πολλά λεφτά για τις υπηρεσίες μου. Πείτε ό,τι θέλετε αλλά λατρεύω τη δουλειά μου και μπορώ και προσφέρω πολλά στο παιδί μου».

Αυτή που νιώθει αυτοπεποίθηση

«Το να είμαι συνοδός με βοηθάει στο να μου θυμίζει πόσο σέξι είμαι, χωρίς να έχω κάποιον να μου το λέει όλη την ημέρα».




πηγη


Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget