Zinedine Zidane: Η κοσμοθεωρία ενός campeón

Το κείμενο που ακολουθεί είναι απόσπασμα από τη συνέντευξη του Zinedine Zidane που δημοσιεύτηκε στο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού Esquire.

> Έχω μια βαθιά διασύνδεση με τον αραβικό κόσμο. Μια συγγένεια εξ αίματος, που την κληρονόμησα από τους γονείς μου. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι Γάλλος, αλλά και εξίσου περήφανος για την καταγωγή και τη μεικτή κουλτούρα μου.

> Αυτή η μείξη είναι μεγάλο πλεονέκτημα για κάθε οικογένεια. Τα παιδιά που γεννιούνται από γονείς με διαφορετικές εθνικότητες μιλούν πολλές γλώσσες και ανατρέφονται με διδάγματα από διάφορες κουλτούρες. Το ίδιο συμβαίνει και με τα δικά μου παιδιά.

> Ό,τι έμαθα το έμαθα από τον πατέρα μου. Αυτός μου δίδαξε την αξία του σεβασμού. Ήρθε στη Γαλλία από την Αλγερία και αντιμετώπισε όλες τις δυσκολίες της προσαρμογής στη νέα γλώσσα, τη νέα κουλτούρα, τη νέα αγορά εργασίας. Έπρεπε να αποδεικνύει την αξία του σε κάθε του βήμα και να κοπιάσει διπλά για να κερδίσει το σεβασμό στη νέα του πατρίδα. Αυτό είναι κάτι που θέλω να το περάσω και στα παιδιά μου.

> Η ανατροφή μου ήταν πολύ αυστηρή. Με την ίδια αυστηρότητα αντιμετώπισα και την καριέρα μου. Μπορεί και να το παράκανα λίγο...

> Ευχαριστιόμουν πάρα πολύ να παίζω ποδόσφαιρο στους δρόμους όταν ήμουν παιδί κι ευχαριστιόμουν το ίδιο όταν έπαιζα ποδόσφαιρο στο κορυφαίο επίπεδο. Όταν γίνεσαι επαγγελματίας, όμως, ειδικά αν καταφέρεις να χτίσεις μια αξιόλογη καριέρα, χάνεις τη φρεσκάδα και το πνεύμα του παιχνιδιού. Το ποδόσφαιρο γίνεται κάτι διαφορετικό. Στο τέλος γίνεται η δουλειά σου.

> Το Μουντιάλ του Κατάρ θα κάνει καλό σε ολόκληρη τη Μέση Ανατολή. Σ’ αυτή την περιοχή ζουν σήμερα 400 εκατομμύρια άνθρωποι. Μέχρι το 2022 θα ζουν εκεί 700 εκατομμύρια. Είναι ένας ολόκληρος κόσμος που ποτέ δεν είχε την ευκαιρία να ζήσει από κοντά ένα Παγκόσμιο Κύπελλο.

> Το κουράγιο είναι αυτό που σε βοηθάει να ικανοποιήσεις τις φιλοδοξίες σου. Όταν είσαι στα πάνω σου, όλα είναι καλά. Αλλά θα έρθουν και περίοδοι που θα είσαι στα κάτω σου. Και τότε πρέπει να έχεις το κουράγιο να ξανασηκωθείς.

> Η Μπαρτσελόνα είναι ομάδα, η Ρεάλ είναι σύλλογος. Η Μπάρτσα έχει καλή ομάδα, αλλά η Ρεάλ είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος στον κόσμο. Τόσο απλά.

> Στο γήπεδο είμαι κάποιος άλλος. Ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος.

> Το να μεγαλώνεις ένα παιδί είναι πιο δύσκολο από το να παίζεις ποδόσφαιρο.






Πηγη

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget