Πώς διατηρούνται σε φόρμα οι κυρίες της ελληνικής showbiz;

Πώς διατηρούνται σε φόρμα οι κυρίες της ελληνικής showbiz; 
Διάσημες κυρίες της ελληνικής showbiz, οι οποίες μαγεύουν τον ανδρικό πληθυσμό με τα sexy κορμιά τους, αποκάλυψαν στο περιοδικό Shape τα μυστικά τους για να διατηρούνται σε φόρμα.

 



Zέτα Μακρυπούλια



«Η άσκηση υπήρξε στη ζωή μου από πολύ μικρή. Συνήθως πήγαινα γυμναστήριο. Μετά θυμάμαι ότι η Power yoga ήταν ένα πρόγραμμα που μου είχε ταιριάξει πάρα πολύ. Τα τελευταία 3 χρόνια κάνω Pilates τρεις φορές την εβδομάδα. Έχει βοηθήσει πάρα πολύ το σώμα μου. Μετά το Dancing with the Stars έχουμε αποφασίσει με ένα φίλο μου να ξεκινήσουμε να κάνουμε ελεύθερο χορό μία με δύο φορές την εβδομάδα».

Αγγελική Ηλιάδη



«Κάνω βάρη και αερόβια άσκηση. Γυμνάζομαι 4-5 φορές την εβδομάδα για δύο με δυόμιση ώρες κάθε φορά. Είμαι τυχερή γιατί ο αδελφός μου είναι personal trainer και έτσι κάνω γυμναστική υπό τις οδηγίες του. Είναι πολύ αυστηρός και όταν ξέρει ότι πρέπει να προετοιμαστώ για κάτι, γίνεται αυστηρότερος. Αν για να γυμναστώ έπρεπε να πηγαίνω στο γυμναστήριο, μάλλον δε θα το έκανα ποτέ. Χρειάζομαι κάποιον να με κρατά σε πρόγραμμα και να με ελέγχει. Γι' αυτό αποδίδει το personal training σ' εμένα».

Τάμτα



«Κάνω personal training, τρεις φορές την εβδομάδα, για μία ώρα! Υπάρχουν φορές που πάω γυμναστήριο, στο Atlantis Tennis Club, για να ασκηθώ με βάρη, να ενδυναμώσω τους μυς και να κάνω γράμμωση. Μερικές φορές εκτελώ και αερόβιες ασκήσεις. Δε θέλω να χάσω βάρος, αλλά να πάρω κάποια κιλά με το σωστό τρόπο. Έχω δοκιμάσει μηχανήματα με δονήσεις, είναι μια εύκολη λύση, αλλά πιστεύω ότι τα αποτελέσματα κρατούν για λίγες ημέρες. Αν, πάλι, κάνεις γενικά γυμναστική και το συνδυάζεις και αυτό, τότε μάλλον βοηθά».

Demy



«Η άσκηση είναι σημαντική, κι αν δεν το κάνω για το σώμα μου, προσπαθώ να το κάνω για destress. Όποτε βρίσκω το χρόνο πηγαίνω σε γυμναστήριο. Αυτό που μου αρέσει πολύ όμως, είναι η yoga, είναι κάτι που κάνω τον τελευταίο καιρό, και με χαλαρώνει απίστευτα».
Zougla.gr

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget