Μαρκουλάκης: "Όπως κάθε καλλιτέχνης, είμαι άπληστος"


Μαρκουλάκης: "Όπως κάθε καλλιτέχνης, είμαι άπληστος" 

Νιώθει ευτυχής που μπορεί να δοκιμάζεται σε διαφορετικά θεατρικά είδη με εντελώς διαφορετικό περιεχόμενο και μιλά ανοιχτά για το αν υπάρχει η «τέλεια ισορροπία» αλλά και  την απληστία που  τον διακατέχει.

«Τέλεια ισορροπία, ψυχική και συναισθηματική δεν υπάρχει. Ή μάλλον μπορεί να υπάρχει, αλλά όχι για όσους ασχολούνται με την τέχνη. Δεν μπορεί να είσαι καλλιτέχνης και να είσαι ισορροπημένος» παραδέχεται ο ηθοποιός.

Αν και χωρισμένος με τη σύζυγο του, μοιάζει να είναι μια χαρά αφού διατηρεί άψογες σχέσεις μαζί της και με το γιό του, ενώ δείχνει κι ευτυχισμένος στο πλευρό της σκηνογράφου Αναστασίας Σμαραγδή.

Μάλιστα, δεν αποκλείει ένα μελλοντικό γάμο, ενώ παράλληλα αποκαλύπτει: «Όπως κάθε καλλιτέχνης, είμαι άπληστος άνθρωπος. Αν μπορούσε να δαμάσει κανείς την ερωτική μου απληστία, -γιατί εγώ δεν μπορώ-, την ανάγκη μου για αποδοχή και το φόβο του θανάτου, θα ήμουν ένας ευτυχής άνθρωπος».

Τέλος συμπληρώνει: «Για τους άνδρες δύο πράγματα είναι κυρίαρχα: ο έρωτας και ο θάνατος. Αν είσαι τυχερός, η τέχνη μπορεί να σου κάνει πιο ευχάριστη την καθημερινότητα σε σχέση με αυτή κάποιου άλλου ανθρώπου».


Πηγή: Πρώτο Θέμα

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget