Η Πατρίτσια Περιστέρη μίλησε για τον χωρισμό της από τον Γιώργο Σαμπάνη



Για τον χωρισμό της από τον Γιώργο Σαμπάνη, αλλά και για το πώς θέλει τον άντρα, μίλησε η Πατρίτσια Περιστέρη.

Σχολιάζοντας τον πρόσφατο χωρισμό της από τον τραγουδιστή, είπε:

«Έχω χωρίσει εδώ και κάτι εβδομάδες. Ήταν μια σχέση η οποία ξεκίνησε και τελείωσε. Δυστυχώς ή ευτυχώς, κάποιες σχέσεις από ένα σημείο και μετά ή σταματάνε ή προχωράνε. Ήτανε μια σχέση, η οποία θα κατέχει ένα μέρος της καρδιάς μου, όπως όλοι οι άνθρωποι που έρχονται στη ζωή σου και γίνονται δικοί σου άνθρωποι!»

Ξεκαθαρίζει ωστόσο, πως «δεν είχαμε κάνει σχέδια γάμου. Ήμασταν πάρα πολύ μικροί για κάτι τέτοιο. Δεν έχει σημασία ποιανού απόφαση ήτανε. Προχωράμε μπροστά από εδώ και πέρα. Όλα γίνονται για κάποιο σκοπό και όλα είναι για καλό!»

Στη συνέχεια, αποκάλυψε πως είναι τολμηρή στον έρωτα:

«Ναι είμαι τολμηρή στον έρωτα. Θέλω να προκαλώ το σύντροφο μου. Όλες οι γυναίκες θέλουμε να είμαστε σέξι και να προκαλούμε τους συντρόφους μας».

Τόνισε δε, πως ο άντρας της αρέσει να είναι «κυνηγός»:

«Θέλω τον άντρα κυνηγό. Στη σχέση ενώ χρειάζονται τα παιχνίδια και την κάνουν πιο έντονη, τα βαριέμαι. Γιατί σε μια σχέση θέλω να ηρεμώ!»

Μάλιστα δεν δίστασε να μαρτυρήσει πως «έχει τύχει να φλερτάρω κι εγώ ΜΙΑ φορά έναν άνδρα! Και ανταποκρίθηκε»

Όνειρο της για το μέλλον;

«Κάποια στιγμή να κάνω οικογένεια γιατί μου αρέσει σαν θεσμός και τα παιδιά πολύ. Δεν το επιδιώκω. Όταν έρθει ο μεγάλος έρωτας, αυτό που είναι να γίνει θα γίνει!»


Πηγή: Μίλα
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget