Δήμητρα Λιάνη: "Λύθηκε το θέμα του πλειστηριασμού της μεζονέτας"

«Έχει λυθεί το θέμα με τον πλειστηριασμό της μεζονέτας που βρίσκεται στην οδό Αγράμπελη και δεν θα πάρει καινούργια ημερομηνία» δήλωσε στην εκπομπή «Ελένη» η Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου.

«Εγώ είχα πει πως τα φέρνω δύσκολα εις πέρας. Ίσως κάποιοι έτρεξαν να πουν “Μα η Δήμητρα είχε περιουσία”. Αυτό δεν συμβαίνει. Δυσκολεύτηκα κι εγώ να πληρώσω κάποια πράγματα στην αρχή. Τέλος καλό, όλα καλά.» τόνισε η κα Λιάνη Παπανδρέου προσθέτοντας πως πάντα υπήρξε κομμάτι του λαού.

«Δεν σκέφτομαι να πολιτευθώ σε αυτήν την φάση. Βέβαια το όχι μου το λέω με κρύα καρδιά γιατί έχω μάθει το ποτέ να μην λες ποτέ. Αυτή η πολιτική δεν είναι αυτή που εγώ έχω διδαχτεί σαν πολιτικό παιδί του Ανδρέα Παπανδρέου. Είναι μια πολιτική που θα είναι κάτω από την πίεση, την καθοδήγηση μιας τρόικας. Άρα θα είναι σαν να έχεις πάνω από τον κεφάλι σου κάποιον που θα σου λέει τι να κάνεις».

Τέλος σημειώνει πως με εκπομπές που κόβονται και την τηλεόραση να περνά κρίση δύσκολα θα έκανε εκπομπή…
Star.gr

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget