Θοδωρής Μαραντίνης: Αποκάλυψε ότι στο παρελθόν είχε συλληφθεί

Με αφορμή τη πρεμιέρα που έκανε πρόσφατα το X-Factor, ο Θοδωρής Μαραντίνης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή Join Us και μίλησε για διάφορα θέματα. Στη διάρκεια της συνέντευξη αποκάλυψε μεταξύ άλλων ότι στο παρελθόν είχε συλληφθεί για ένα επαγγελματικό λόγο.

«Έχω συλληφθεί μια φορά. Ήταν για ένα επαγγελματικό λόγο, για μια κακή συνεννόηση που είχε γίνει σε ένα μαγαζί του πατέρα μου. Ήμουν εγώ εκεί, δεν υπήρχε άλλος και έπρεπε να συλληφθώ εγώ. Ενώ υπήρχαν τα πάντα δεν μπορούσε να διασταυρωθεί λόγω γραφειοκρατίας. Ήμουν 22 χρόνων. Έμεινα στο κρατητήριο ένα βράδυ κανονικά με τα καλά κορίτσια και τα καλά αγόρια. Είχε πλάκα» και συνέχισε: «πριν πολλά χρόνια είχαν πει στις ειδήσεις ότι είχα εμπλακεί σε αυτοκινητιστικό οδηγώντας μηχανή. Ευτυχώς, όλοι όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν ότι δεν οδηγώ μηχανή».



πηγη


Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget