Μερικά tips για τις γυναίκες από τα μοντέλα του Sports Illustrated


Την αρχή με τις συμβουλές έκανε η Samantha Hoopes. Τώρα, και τα υπόλοιπα κορίτσια του Sports Illustrated, αποφάσισαν να μιλήσουν για καλό δικό σου. Με τις παρακάτω συμβουλές τους, τα ραντεβού, το φλερτ και η όλη σου συμπεριφορά απέναντι στις γυναίκες, θα γίνουν λίγο πιο εύκολα.

Γιατί κανείς δεν ξέρει καλύτερα από αυτά τα κορίτσια.

Για το πως να πλησιάζεις τις γυναίκες

«Το χαμόγελο είναι καλό. Όπως και το να μην είσαι πιεστικός. Το ότι έχεις ευγένεια δεν σημαίνει ότι έχεις και το δικαίωμα να πιέσεις».
Sofia Reasing

«Ξέχνα τις ατάκες. Να είσαι ο εαυτός σου. Δεν χρειάζεται κανένα σενάριο».
Hannah Davis

«Εκτιμώ πολύ τους άντρες που βρίσκουν το θάρρος και έρχονται να μου μιλήσουν. Αν είσαι καλός, ευγενικός και επικοινωνιακός, αποκλείεται να μην το προσέξει το κορίτσι που είσαι μαζί. Θα το καταλάβεις από τις αντιδράσεις της. Αν δεν έχεις κάτι καλό να πεις, απλά μην πας σε αυτή εξαρχής».
Chanel Iman

«Θα ήθελα -μία φορά- οι άντρες να με αντιμετωπίσουν σαν ένα φυσιολογικό κορίτσι. Να με πλησιάσουν, να μου συστηθούν και να μου πιάσουν κουβέντα. Αυτό θα βοηθήσει και μένα να τους καταλάβω. Έχει αλλάξει τόσο πολύ η επικοινωνία ανάμεσα στους ανθρώπους που δεν ξέρεις πλέον με ποιον έχεις να κάνεις. Οπότε εκτιμώ πολύ έναν καλό διάλογο. Μπορεί να οδηγήσει και σε ένα πετυχημένο ραντεβού».
Samantha Hoopes

Samantha Hoopes.

Για το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η αυτοπεποίθηση

«Μην είσαι αλαζόνας, αλλά να έχεις αυτοπεποίθηση. Στις γυναίκες αρέσουν οι άντρες με αυτοπεποίθηση, αλλά όχι οι υπερφίαλοι που θαυμάζουν τον εαυτό τους περισσότερο από τις ίδιες. Άσε τη γυναίκα να αισθανθεί γυναίκα».
Nina Agdal

«Μου αρέσουν οι άντρες με προσωπικότητα και χιούμορ. Δεν μου αρέσουν όσοι «δείχνονται» Αυτό που παίζει ρόλο στο τέλος, είναι το πως σου συμπεριφέρεται ένας άντρας και όχι μόνο το τι σου προσφέρει».
Rose Betram
Rose Betram.

Για τα τηλεφωνήματα που σε περιμένει να κάνεις

«Μην διστάζεις να σηκώσεις το τηλέφωνο και να της μιλήσεις. Αλλά μην στείλεις sms. Εγώ στέλνω μηνύματα μόνο όταν δεν μπορώ να μιλήσω. Ειδικά όμως όταν βρίσκεσαι στο ξεκίνημα μίας σχέσης, επιβάλλεται να παίρνεις τηλέφωνο. Να είσαι τζέντλεμαν. Αυτοί οι old school κανόνες πιάνουν ακόμα».
Hannah Davis

«Μου αρέσει να ακούω τη φωνή του στο τηλέφωνο. Αλλά και ένα όμορφο μήνυμα μπορεί να σου φτιάξει την ημέρα».
Chanel Iman

«Όταν ήμουν πιο ντροπαλή προτιμούσα τα μηνύματα. Τώρα όμως προτιμώ χίλιες φορές τα τηλεφωνήματα. Δεν μπορείς ποτέ να ξέρεις απόλυτα τι θέλει να σου πει κάποιος με ένα μήνυμα. Με το τηλέφωνο δεν συμβαίνει αυτό».
Rose Bertram

«Πες με ντεμοντέ, αλλά ανάμεσα στα μηνύματα και στο τηλέφωνο, προτιμώ να σε ακούσω».
Ashley Graham

Για τη σχέση

«Μη σταματήσεις να προσπαθείς για τη σχέση άπαξ και είσαι μαζί μας. Το ότι είμαστε μαζί δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσεις να κάνεις κάποια συγκεκριμένα πράγματα. Για παράδειγμα με το φίλο μου -όταν δεν είμαστε μαζί- στέλνουμε από γλυκανάλατα μηνύματα μέχρι σέξι φωτογραφίες. Μην τα παρατάς. Κράτα τη σχέση ενδιαφέρουσα και με πολύ φλερτ».
Nina Agdal

Για το πόσο ρομαντικός πρέπει να είσαι

«Προσωπικά, είμαι πολύ ευθύς στις σχέσεις μου, αλλά κάποιες φορές χρειάζεται και ο ρομαντισμός. Αυτή η σπίθα στη σχέση».
Sofia Resing

«Σίγουρα προτιμώ να είμαι ευθύς. Αλλά κάποιες φορές θέλω απλά να γίνω ρομαντική, με δείπνα, λουλούδια και όλα όσα συνεπάγονται με αυτά».
Nina Agdal

«Τα λουλούδια είναι μια χαρά. Αλλά κάποιες φορές θα ήθελα κάτι πιο προσωπικό».
Chanel Iman
Chanel Iman

Για το πόσο σημαντικό είναι να έχει το χώρο της

«Μην τα κάνετε όλα μαζί. Στο τέλος δεν θα έχετε κάτι να συζητήσετε μεταξύ σας».
Robyn Lawley

«Το modeling δεν έχει ώρες γραφείου. Μπορεί να σε καλέσουν ξαφνικά και να σου πουν ότι πρέπει να πας στην τάδε χώρα για φωτογράφιση. Όλη σου η ζωή αλλάζει. Ένας άντρας που βγαίνει με ένα μοντέλο πρέπει να το γνωρίζει αυτό και να το σέβεται. Γι' αυτό και τα μοντέλα αποζητούν εκείνους που κατανοούν το πρόγραμμά τους».
Rose Bertram
Robyn Lawley

Για το πως θα ξεπεράσεις το friendzone ή ένα άσχημο ραντεβού

 «To αγόρι με το οποίο είμαι τώρα φλέρταρε αρχικά τη μαμά μου, την έκανε να τον συμπαθήσει και κάπως έτσι καταλήξαμε μαζί. Γνωριζόμασταν από πριν, αλλά όταν τον είδα να μιλάει στη μαμά μου σε ένα από τα πάρτι του Sports Illustrated, αναρωτήθηκα τι ακριβώς προσπαθεί να κάνει. Η μαμά μου δεν σταμάτησε να μου μιλάει γι' αυτό. Ήταν πολύ έξυπνη κίνηση».
Nina Agdal

«Το αγόρι μου και εγώ ήμασταν φίλοι πριν κάνουμε σχέση. Πριν ξεκινήσω τα ραντεβού με τους άντρες, προτιμώ να τους γνωρίζω καλύτερα».
Rose Bertram

«Ήμουν στον ανελκυστήρα της εκκλησίας όταν γνώρισα τον μελλοντικό μου σύζυγο. Ο φίλος του, του είπε πως αν δεν μου μιλήσει θα μου μίλαγε εκείνος. Οπότε για να μου πιάσει την κουβέντα άρχισε να πηγαίνει τους ορόφους πάνω-κάτω, ώσπου τελικά με έκανε φίλη στο Facebook – κάτι που το βρήκα πολύ γελοίο. Αρχίσαμε να μιλάμε ωστόσο και καταλήξαμε να βλεπόμαστε στην εκκλησία. Όταν βγήκα ραντεβού μαζί του πέρασα τόσο άσχημα που έλεγα στον εαυτό μου ότι δεν θέλω να τον ξαναδώ. Αλλά για ένα μήνα δεν σταμάτησε να τηλεφωνεί, να στέλνει μηνύματα και emails. Επέμενε πάρα πολύ. Τελικά αποφάσισα να βγω μία τελευταία φορά γιατί βρήκα πολύ γλυκό το γεγονός ότι επέμενε τόσο πολύ. Τελικά καταλήξαμε να περάσουμε μαζί όλη την ημέρα. Κάτι άλλαξε. Μερικές φορές αξίζει να δίνεις μία δεύτερη ευκαιρία στον κόσμο. Ίσως αυτός να ήταν και η δική μου δεύτερη ευκαιρία».
Ashley Graham



πηγη



Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget