Τι σκέφτονται οι cougars τα θηράματά τους

Θα μπορούσε να είναι η καθηγήτρια σου. Το αφεντικό σου. Η μαμά ενός φίλου σου. Όλοι οι νεότεροι άντρες αγαπούν τις cougars. Ξέρουμε πολύ καλά τι είναι αυτό που ζητάμε από την πεπειραμένη 40αρα plus. Το ερώτημα όμως, είναι τι άποψη έχουν εκείνες για τα «θηράματά» τους.

Χάρη στην διάσημη εφαρμογή Whisper, οι ώριμες γυναίκες μοιράστηκαν τις γνώμες τους για όλους εκείνους τους ατίθασους και μικρότερους άντρες που βάζουν στο μάτι.

Η ντροπαλή

«Ο νεότερος φίλος μου είναι πάρα πολύ ωραίος, αλλά όταν μιλάει καταλαβαίνει κανείς ότι είναι μικρός. Και αυτό με κάνει να ντρέπομαι».

Η ενθουσιώδης

«Το αγόρι που με φλερτάρει είναι περίπου στα 25. Αν είναι τρελό; Ναι είναι. Αν είναι υπέροχο; Χωρίς συζήτηση».

Η μπαρόβια

«Στο παρελθόν δεν μου άρεσε καθόλου να μου "την πέφτουν" στα μπαρ. Τώρα όμως δεν έχω πρόβλημα. Το βλέμμα των νεότερων αντρών όταν μαθαίνουν την ηλικία μου είναι ανεκτίμητο».

Η ανασφαλής

«Ο φίλος μου είναι 8 οκτώ χρόνια μικρότερός μου και δεν μου έχει πει ποτέ "σ' αγαπώ". Με "τρώει" η ανασφάλεια».

Η περήφανη

«Μου αρέσει που είμαι cougar. Μακάρι ο κόσμος να μην το θεωρούσε τόσο παράξενο».

Η ανήσυχη

«Ο φίλος μου είναι 9 χρόνια μικρότερος. Αγαπιόμαστε, αλλά κάποιες φορές αναρωτιέμαι για το πόσο καιρό θα μπορώ να τον κρατάω ευτυχισμένο».

Η αποφασισμένη

«Βγαίνω με μικρότερους γιατί θέλω να περάσω καλά και ειδικά στο σεξ, όπου συνομήλικοί μου δεν μπορούν να με ικανοποιήσουν».

Η ανεξάρτητη

«Μου αρέσουν οι νεότεροι γιατί δεν χρειάζονται δεσμεύσεις και μπορώ να έχω τον πλήρη έλεγχο της σχέσης».

Η ειλικρινής

«Όταν βγαίνω με μικρότερους νιώθω νεότερη και πιο θελκτική. Τόσο απλό».

Η babysitter

«Είναι 6 χρόνια νεότερος από μένα και κάποιες φορές νιώθω περισσότερο πως κάνω babysitting παρά το ότι είμαι σε σχέση».

Η απογοητευμένη

«Αγαπώ τον νεώτερο σύντροφο μου, αλλά δεν τα πάμε καλά στο κρεβάτι. Είναι 8 χρόνια μικρότερος, έπρεπε να το θέλει πιο πολύ απ' ότι εγώ».

Η πληγωμένη

«Μου αρέσει να παίζω με μικρότερους, αλλά η αλήθεια είναι πως προσπαθώ να ξεπεράσω το διαζύγιο μου».

Η παθιασμένη

«Έχω κοιμηθεί με 3 διαφορετικούς πιτσιρικάδες, οι οποίοι θα μπορούσαν να είναι και παιδιά μου. Το σεξ είναι πιο ωραίο όταν είσαι cougar».





Πηγη
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget