Μ. Μπεκατώρου: Λύγισα. Έκλαψα πολύ. Άργησα να το ξεπεράσω

Για τη δυσκολία με την οποία αντιμετώπισε τον θάνατο του πατέρας της, μίλησε στην Real Life η Μαρία Μπεκατώρου.

"Δεν τελειώνει ποτέ η στενοχώρια της απώλειας", είπε μεταξύ άλλων, η γνωστή παρουσιάστρια και συνέχισε: "ανήκω σ' εκείνη την κατηγορία που ήμουν δυνατή στην περιπέτεια της υγείας του πατέρα μου, βράχος, αλλά λύγισα μετά. Και άργησα πολύ να το ξεπεράσω. Δούλευα πολύ, δεν είχα χρόνο να πενθήσω, να θρηνήσω όταν ήταν άρρωστος. Τα επόμενα χρόνια έκλαψα πολύ. Το κενό αυτό δεν φεύγει ποτέ. Όταν ξέρεις πως δεν θα μπορέσεις να πεις ξανά 'μπαμπά' είναι κάτι που δεν ξεπερνιέται, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Ο πόνος απαλύνεται, αλλά υπάρχουν στιγμές που επανέρχεται".

Ερωτηθείσα για το κατά πόσο τη ζηλεύει ο σύζυγός της, η Μαρία Μπεκατώρου απάντησε: "νομίζω ότι υπάρχουν στιγμές που με ζηλεύει, όπως και εγώ. Αλλά εγώ το εκφράζω, ο Αντώνης το κρύβει".

Όσο για το αν την φλερτάρουν οι άντρες, η ίδια εξήγησε πως αυτό δεν συμβαίνει επειδή γνωρίζουν ότι είναι παντρεμένη. "Απλά υπάρχει κόσμος που λέει πως είσαι πιο όμορφη από κοντά! Να με φλερτάρουν όχι. Να με κολακεύουν ναι. Δεν το προκαλώ εγώ", είπε.

πηγη

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget