Το δράμα Ελληνίδας παρουσιάστριας: “Οι γονείς μου θέλουν να με διώξουν από το σπίτι!”

Άστραψαν τα φλας για χάρη της κι όλοι έμειναν με την απορία. Πώς είναι δυνατόν αυτό το κορίτσι να είναι μόνο; Ο φωτογραφικός φακός τού YOU “συνέλαβε” τη δημοσιογράφο στην εκδήλωση της αγαπημένης της φίλης Σήλιας Κριθαριώτη για τη φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου της “Μεγάλης Βρετανίας” εντυπωσιακή αλλά και… ασυνόδευτη!

Όπως παραδέχθηκε η…. αθυρόστομη Σάσα Σταμάτη αναζητεί τον έρωτα στη ζωή της τουλάχιστον εδώ κι έναν χρόνο, ενώ δεν αντέχει τις μακροχρόνιες σχέσεις. “Έχω χωρίσει εδώ κι έναν χρόνο”, είπε ως προσκεκλημένη στην εκπομπή «Τα Καρτάσιανς» συμπληρώνοντας:

“Η Φαίη Σκορδά θεωρεί ότι έχω κάποιο πρόβλημα που δεν έχω κάνει οικογένεια”. Και οι δικοί της, όμως, την πιέζουν να βρει τον άνθρωπό της και να παντρευτεί αφού έχει φτάσει 33 ετών. «Οι δικοί μου θέλουν να με διώξουν από το σπίτι« είπε χαριτολογώντας…

Πάντως και την προηγούμενη σχέση της, που έληξε άδοξα, η Σάσα την κράτησε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας όπως έχει κάνει μέχρι τώρα με όλους τους δεσμούς της.

dfgdzsg 

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget