Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται από το Σάββατο η Ελένη Μενεγάκη, προκειμένου να συναντήσει την κουμπάρα της, Νατάσα Θεοδωρίδου, και να την απολαύσει από κοντά στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται με τη Μαρινέλλα.
Μάλιστα, η 42χρονη παρουσιάστρια ανέβασε στο twitter της μια φωτογραφία από το μαγαζί στο οποίο έφαγαν το μεσημέρι του Σαββάτου, γράφοντας: «Λοιπόν
παιδιά, η Θεσσαλονίκη υπέροχη όπως πάντα! Ο ήλιος έλαμπε και όλος ο
κόσμος ήταν παράλια! Η Νατασούλα με πήγε σε ένα μαγαζί με γεύσεις
μμμμ.».


Δημοσίευση σχολίου