Η γυμναστική δεν είναι εύκολο πράγμα! Η γυμναστική δεν είναι εύκολο πράγμα! Αν ήταν θα κάναμε όλοι… Θέλει υπομονή και κυρίως πειθαρχεία!… Το δεύτερο δυστυχώς δεν το είχαν οι πρωταγωνιστές του παρακάτω βίντεο, που θέλησαν να κάνουν… μαγκιές στον διάδρομο γυμναστικής! Nick 2:24 π.μ. Share to: Twitter Facebook URL Print Email Tags Παράξενα
Δημοσίευση σχολίου