Τα αυτοκίνητα που κυριαρχούν στο Motor Show της Γενεύης

Θεωρείται ένα από τα κορυφαία events στον κόσμο του αυτοκινήτου, μια «μάζωξη» στην οποία ονόματα - θρύλοι όπως η Ferrari, η Lamborghini, η Bugatti και πολλοί ακόμη «ων ουκ έστι αριθμός» καταθέτουν παραδοσιακά τις προτάσεις τους για το παρόν και το μέλλον της αυτοκίνησης.

Ο λόγος φυσικά για το Salon International del' Auto de Geneve ή κατά το ελληνικότερο το «Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης», το οποίο έως τις 13 Μαρτίου θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των απανταχού πιστών των τεσσάρων τροχών. Απόλυτα φυσιολογικά και δικαιολογημένα αν ρίξεις μια προσεκτική ματιά στους φετινούς «πρωταγωνιστές» που ακολουθούν...

Zenvo TS1

Πρόκειται για το διάδοχο του πρώτου δανέζικου supercar στην ιστορία, του Zenvo ST1, που αν και δεν αποτέλεσε ακριβώς μεγάλη εμπορική επιτυχία (αφού πωλήθηκαν μόλις 15 κομμάτια) εντούτοις κατάφερε να αφήσει το στίγμα του στον κόσμο της αυτοκίνησης. Σημεία αναφοράς εδώ είναι ο χωρητικότητας 6,8 λίτρων V8 κινητήρας με διπλό τούρμπο της Corvette, που αποδίδει 1100 (!) ίππους αλλά και η πλήρως ανανεωμένη καμπίνα των επιβατών, που ξεχωρίζει για τα νέα καθίσματα και τιμόνι αλλά και για τη εκτεταμένη χρήση «εξωτικών» υλικών.

Aston Martin DB11

Μολονότι δεν διαθέτει το «κινηματογραφικό» backround της DB10 (ήταν το αυτοκίνητο του 007 στο πρόσφατο SPECTRE), αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα όχημα που έχει δημιουργηθεί για να προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις σε κάθε λάτρη της αυτοκίνησης. Αρκεί, βέβαια, αυτός να έχει βαθύ πορτοφόλι...

Abarth 124 Spider

Πρόκειται για την «ευρωπαϊκή έκδοση» του θρυλικού MX-5 της Mazda και μαζί για το πιο ενδιαφέρον όσο και προσιτό roadster που παρουσιάστηκε φέτος στη Γενεύη. Περισσότερα για το νέο «διαμαντάκι» της FIAT, εδώ.

Bugatti Chiron

Για το «βέλτιστον» της αυτοκίνησης ή αλλιώς, το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής που δημιουργήθηκε ποτέ τα έχουμε πει αναλυτικά...

Jaguar F-Type SVR

Αλλιώς, μια από τις ομορφότερες όσο και πιο ισχυρές Jaguar στην πρόσφατη ιστορία της θρυλικής βρετανικής φίρμας.

Lamborghini Centenario


Ένα πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε με αφορμή μια εξίσου ξεχωριστή περίσταση: τη συμπλήρωση εκατό χρόνων από τη γέννηση του ιδρυτή της Lamborghini, Ferruccio Lamborghini.

Το εν λόγω «θηρίο» αποτελεί το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε ποτέ στο εργοστάσιο (ή μήπως, ναό;) της Sant' Agata, όπως πιστοποιούν εξάλλου η ισχύς του κινητήρα του (ο ελαφρώς «πειραγμένος» V12 που βασίζεται σε αυτόν της Aventador παράγει 770 ίππους) αλλά και οι επιδόσεις του (0-100 km/h σε 2,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 350 χιλιόμετρα ανά ώρα).

Περιττό ν' αναφέρουμε, βέβαια, ότι η Centenario είναι ακόμη γ@μ@κριβη αλλά και απόλυτα συλλεκτική, μιας και καθεμία από τις μόλις 40 που πρόκειται να παραχθούν έχει προπωληθεί ήδη έναντι «μόλις» 1,75 εκατομμυρίων ευρώ. Ναι, ο Ferrucchio θα είχε κάθε λόγο να νιώθει περήφανος...

Pagani Huayra BC

Απλά, η πιο σκληροπυρηνική Pagani που κατασκευάστηκε ποτέ. Και αυτό από μόνο του τα λέει όλα...

Arash AF10

Κι όμως, το ισχυρότερο dream car στη Γενεύη δεν είναι «προϊόν» της Ferrari, της Lamborghini, της Porsche ή της McLaren αλλά μιας μικρής αυτοκινητοβιομηχανίας που εδράζεται κάπου στο Suffolk της Μεγάλης Βρετανίας...

Το ταπεινό αλλά διόλου καταφρονεμένο Arash AF10 που βλέπεις εδώ λοιπόν είναι σε θέση να παράξει 2.080 (!) ίππους, με τους 900 εξ αυτών να προέρχονται από τον χωρητικότητας 6,2 λίτρων V8 βενζινοκινητήρα και τους υπόλοιπους 1,180 από τέσσερις υπερσύγχρονους ηλεκτροκινητήρες.
Παραδόξως - τουλάχιστον με δεδομένη την κτηνώδη ισχύ που κρύβει μέσα του- το AF10 δεν είναι και το πιο γρήγορο αυτοκίνητο της έκθεσης, αφού σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρείας η τελική του ταχύτητα φτάνει «μόλις» τα 324 χιλιόμετρα ανά ώρα, με τα 0-100 km/h να έρχονται σε 2,8 δευτερόλεπτα - επιδόσεις χειρότερες από τις αντίστοιχες της Centenario που λέγαμε πιο πάνω και η οποία, ωστόσο, διαθέτει μόλις το 37% της ισχύος του AF10. Μυστήρια πράγματα...

Chevrolet Corvette Grand Sport

Αλλιώς, η αμερικανική απάντηση στα supercars με καταγωγή από Ιταλία και Γερμανία. Κάτω από το καπό κρύβονται 460 ατίθασα άλογα ενώ όπως έχει διαρρεύσει, τα πρώτα εκατό χιλιόμετρα έρχονται από την στάση σε μόλις 3,9 δεύτερα. Η έξοδος του στην ευρωπαϊκή αγορά έχει προγραμματιστεί για το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.

Opel GT Concept


Ίσως το πιο ξεχωριστό όσο και προσιτό (αν κάποια στιγμή βρει το δρόμο του για την παραγωγή...) από τα concept cars που παρουσιάζονται φέτος στη Γενεύη. Το που ακριβώς έγκειται η μοναδικότητά του μπορείς να το δεις εδώ...


πηγη



Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget