Ελένη Τσολάκη: «Κάνω πολύ ωραία πράγµατα στην προσωπική µου ζωή»



Μπορεί να μη θέλει να μιλάει για τα προσωπικά της, όμως η Ελένη Τσολάκη αποκαλύπτει πως κάνει πολύ ωραία πράγματα μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας ενώ παραδέχεται πως θέλει να κάνει τη δική της οικογένεια.

Ποια ερώτηση για την προσωπική σου ζωή σε φέρνει σε δύσκολη θέση;

Θα έλεγα όλες. Γι’ αυτό και πάντα απαντώ µε βαρετές γενικότητες.
 
Θέλεις να κάνεις οικογένεια;

Όσο µεγαλώνω, ναι. Θέλω να συµβεί κάποια στιγµή, εγώ µεγάλωσα και σε µια πολύ ωραία οικογένεια, γι’ αυτό θα ήθελα να δηµιουργήσω και τη δική µου. Βέβαια δεν ξυπνάω και κοιµάµαι µε αυτό το όνειρο. Ο,τι είναι να γίνει θα γίνει - άλλωστε είναι και λίγο θέµα τύχης, σωστού timing και συγκυριών.
 
Είσαι σχεσάκιας;

Είµαι άνθρωπος της ασφάλειας και στις ερωτικές αλλά και στις φιλικές µου σχέσεις. Επιθυµώ να διαρκούν και να είµαι ο εαυτός µου.

Υπήρξε κάποιος σύντροφός σου που δυσκολεύτηκε λόγω της αναγνωρισιµότητάς σου;

Θεωρώ ότι δεν είναι και τόσο µεγάλη η δηµοσιότητα που έχω ώστε να αισθανθεί κάποιος άβολα. ∆εν µε κυνηγούν οι παπαράτσι. Θέλω να πιστεύω πως, όταν κάποιος µε διαλέγει, καταλαβαίνει πως η προσωπική µου ζωή είναι εντελώς διαφορετική από τη δουλειά µου.
 
Είσαι καλά στην προσωπική σου ζωή;

Είµαι πολύ καλά, ήσυχη και κάνω πολύ ωραία πράγµατα στην προσωπική µου ζωή.

 
 
 
 
Πηγή





Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget