Κι όμως η Μπεκατώρου μπορεί να εκνευριστί! Η ερώτηση που την έκανε να τα χώσει



Η Μαρία Μπεκατώρου είναι χαμηλών τόνων. Ωστόσο, υπάρχουν φορές που εκνευρίζεται και το δείχνει, ειδικά όταν η ερώτηση που δέχεται δεν ηχεί όμορφα στα αυτιά της.
Πολλοί πιστεύουν πως κατάφερες να ξεχωρίσεις επειδή ήσουν το κορίτσι της διπλανής μας πόρτας. Πλέον, όμως, αρκετοί σπεύδουν να σε «κατηγορήσουν» πως πια δεν είσαι αυτό το κορίτσι... «Τι θέλει να πει ο... ποιητής;» ρώτησε ξαφνιασμένη στο tvέθνος και στην συνέχεια έγινε έξαλλη.
 
Εννοούν πως έχεις γίνει κι εσύ κομμάτι του εγχώριου σταρ σύστεμ.

«Αστεία πράγματα. Έχω αλλάξει ζωή, έχω αλλάξει επιλογές, έχω αλλάξει κοσμοθεωρία και τους ανθρώπους δίπλα μου; Πώς προκύπτει όλο αυτό;»
 
Ίσως να τα λένε όλα αυτά, με αφορμή τη στενή φιλία και την κουμπαριά που έχεις με την Υβόννη Μπόσνιακ και τον Αντώνη Ρέμο.

«Κατ' αρχάς δεν έχω λόγο να απολογηθώ σε κανέναν και δεν ξέρω αν αφορούν και κανέναν οι επιλογές που κάνω στην προσωπική μου ζωή. Από εκεί και πέρα, η Υβόννη είναι ένα έγινε για μένα ιερή όταν μου ζήτησαν με τον Αντώνη να βαφτίσω και την Ελένη τους, την οποία λατρεύω σαν παιδί μου. Είμαι πολύ χαρούμενη που η ζωή είναι τόσο γενναιόδωρη μαζί μου και εξακολουθεί και φέρνει στον δρόμο μου νέες φιλίες, όπως είναι αυτή που έχω με την Υβόννη και κατ' επέκταση και με τον Αντώνη, αλλά και με τον Χρήστο Χολίδη. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως εγώ άλλαξα, πως μεγαλοπιάστηκα ή πως πήραν τα μυαλά μου αέρα. Είμαι αρκετά μεγάλη για να κολλήσω ης συγκεκριμένες παιδικές ασθένειες»
AdTech Ad

Πιστεύεις πως μία αληθινή φιλία μπορεί να έρθει ακόμα κι όταν έχουμε μεγαλώσει;

«Φυσικά! Για παράδειγμα νομίζω πως και η Υβόννη αλλά και ο Χρήστος θα έφταναν για μένα μέχρι και στην άλλη άκρη της Γης αν χρειαζόταν και βέβαια θα έκανα κι εγώ το ίδιο για εκείνους. Οι φίλοι μου είναι από τα πολυτιμότερα πράγματα που έχω στη ζωή μου. Γι' αυτό και έχω και πολλούς και καλούς, αληθινούς φίλους, τους οποίους όμως δεν τους ξέρετε γιατί είναι μέχρι και από τα μαθητικά μου χρόνια και δεν έχουν καμία σχέση με τον χώρο»
 
 
 
 
 




Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget