TARANTOS NEWS
latest

728x90

468x60

header-ad

Τα μικρά μυστικά για να πετύχει η δίαιτα

Η συνταγή για την απώλεια των περιττών κιλών είναι σε όλους γνωστή: ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με φυσική δραστηριότητα. Δηλαδή, με πιο απλά λόγια, θα πρέπει να λαμβάνουμε λιγότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνουμε, προσέχοντας τις τροφές που καταναλώνουμε και αυξάνοντας τα επίπεδα της κίνησης.

Υπάρχουν όμως και μερικά μυστικά που μπορούν να βοηθήσουν στην προσπάθεια για τον έλεγχο του βάρους:

- Βάλτε ρεαλιστικούς στόχους: η απώλεια 20 κιλών σε ένα μόλις μήνα για παράδειγμα δεν είναι μόνο ουτοπικό, αλλά και επικίνδυνο για την υγεία. Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, η μέση απώλεια ανά βδομάδα υπολογίζεται στο 1- 1,5 κιλό.

- Πείτε όχι στις αυστηρές δίαιτες: το σημαντικό είναι σταδιακά να μάθετε να τρώτε σωστά, όχι να χάσετε αμέσως κιλά και έπειτα να επιστρέψετε στις παλιές διατροφικές συνήθειες.

- Κάντε εβδομαδιαίο πλάνο διατροφής το οποίο θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει όλες τις ομάδες τροφίμων, ακόμη και ένα μικρό γλυκό.
- Η ώρα που τρώτε, ακόμη και το βραδινό σας γεύμα, δεν παίζει τελικά τόσο μεγάλο ρόλο, καθώς σημασία έχει ο συνολικός ημερήσιος αριθμός πρόσληψης θερμίδων. Εντούτοις, αν φάτε αργά το βράδυ, δεν θα προλάβετε να χωνέψετε, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου σας.
- Το πρωινό είναι πολύ σημαντικό γιατί ρυθμίζει τα επίπεδα του σακχάρου και έτσι αποφεύγετε να τσιμπολογάτε συνέχεια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για να μην πεινάτε, καλό θα είναι να τρώτε συχνά μικρά γεύματα, το ιδανικότερο κάθε τρεις ώρες.

- Ξεκινήστε με ένα χαλαρό περίπατο και προσπαθήστε σταδιακά να εντάξετε την άθληση στην καθημερινότητά σας. Στόχος είναι να γυμνάζεστε, έστω και ήπια, για τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά και στη συνέχεια να ανεβάσετε το χρόνο της φυσικής δραστηριότητας.

- Μην σκέφτεστε συνεχώς ότι κάνετε δίαιτα. Πείτε αντίθετα ότι προσέχετε την υγεία και την εμφάνισή σας.


 

Πηγη
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID