Ποιος θα το πίστευε! Η Κατερίνα Καραβάτου έχει δηλώσει ψεύτικη ημερομηνία γέννησης!

Η Κατερίνα Καραβάτου σε πρόσφατη συνέντευξή της, αποκάλυψε ότι έχει δηλώσει λάθος ημερομηνία γέννησης, αν και δεν έχει θέμα με την ηλικία της.

Πιο συγκεκριμένα, η παρουσιάστρια υποστήριξε: «Γεννήθηκα 30/12 αλλά δεν με δήλωσαν κατευθείαν οι γονείς μου. Σκέφτηκαν μην πάρω άδικα τη χρονιά πάνω μου, τους βόλεψε που ήταν και Κυριακή και με δήλωσαν την 1η Ιανουαρίου, δυο μέρες μετά, δηλαδή! Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, έχουμε τριήμερο εορταστικών εκδηλώσεων κάθε χρόνο στα γενέθλια μου!», και συνέχισε για το τι εύχεται για τα φετινά της γενέθλια. «Εύχομαι να είμαι γερή και δυνατή, να είμαι δίπλα στο παιδί μου και να το μεγαλώνω όπως θέλω, να κάνω αυτά που αγαπώ με χαρά και ηρεμία. Και εύχομαι στον κόσμο τα αντίστοιχα: Υγεία, χαρά, ησυχία, ηρεμία και πολλά, πάρα πολλά χαμόγελα!»


πηγη

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget