Η Demy μιλάει πρώτη φορά για τη σχέση της με τον Άκη Πετρετζίκη!

Από το “Μια ζωγραφιά” και το “Μόνο μπροστά” ως την τεράστια επιτυχία του “Πόσες χιλιάδες καλοκαίρια” φτάσαμε στο σημερινό “Ρόδινο όνειρο”, με την Demy να μιλάει στο miss GLITTER υποσχόμενη πως αυτή είναι μόνο η αρχή! Τι είπε, όμως,  για τη σχέση της με τον Άκη Πετρετζίκη; 

Πώς ένιωσες όταν ήρθε στη δημοσιότητα η σχέση σου με τον Άκη; Δεν λες και πολλά…

Ήμουν στην αρχή μου και ήταν πολύ νωρίς για μένα, ώστε να ξέρω πώς να διαχειριστώ τα μέσα που ασχολούνταν με την προσωπική μου ζωή. Αυτό που από την πρώτη στιγμή ήθελα, αλλά ενδεχομένως να μην ήξερα πώς να το χειριστώ σωστά, και ακόμα θέλω, είναι –όσο περνάει από το χέρι μου– να μην απασχολώ με την προσωπική μου ζωή. Αγαπάω τόσο πολύ τη δουλειά μου που πραγματικά θέλω ο κόσμος να έχει να λέει για αυτήν και όχι για άλλα πράγματα. Γι” αυτό και κρατάω τη συγκεκριμένη στάση.

Διάβασε περισσότερα στο miss GLITTER του Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί!
1959223_307664442774880_3599995570110263843_n 

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget