«Το σεξ μαζί του; Πιο αδιάφορο πεθαίνεις»! Ποιον ΠΡΩΗΝ της δίνει στεγνά η Ελεονώρα Μελέτη;

Η Ελεονώρα Μελέτη είναι μια γυναίκα που δύσκολα δεν θα υποκύψει ο οποιοσδήποτε άντρας στη γοητεία της, ακόμα και με αυτή τη συμπεριφορά αγοροκόριτσου που έχει παραδεχτεί πως έχει. Στη συνέντευξη της στο περιοδικό People μιλάει για τον έρωτα στη ζωή της και θυμάται χαρακτηριστικά τον πρώτο της.

«Με εκείνο το αγόρι ήμασταν καιρό μαζί και ήταν έξι χρόνια μεγαλύτερος. Με τις εμπειρίες που έχω σήμερα και με αυτά που είδαν τα μάτια μου μετά, μπορώ να σου πω ότι σαν εμπειρία ήταν πιο αδιάφορη πεθαίνεις» ανέφερε για τη σχέση με τον 23χρονο που είχε όταν ήταν 17 ετών. «Βεβαίως και έχω απιστήσει. Και την επόμενη μέρα πήγα και του το είπα. Όταν το παραδέχεσαι, οι πιθανότητες για να σωθεί η σχέση είναι περισσότερες από το να το μάθει από κάποιον τρίτο».

Όσο για τους άντρες εν γένει στη ζωή της λέει: «Έχει να κάνει καθαρά με τις προσωπικές επιλογές μου. Μάλιστα, το θέμα με το one night stand το είχα συζητήσει και με την ψυχολόγο μου, μήπως φταίει κάτι σε μένα. Ξέρεις, όμως, κάτι; Δεν μου αρέσει να χάνω τον έλεγχο. Είμαι control freak. Ακόμα και μεθυσμένη, ξέρω πάρα πολύ καλά μέχρι πού μπορώ να φτάσω. Δεν είμαι από τις γυναίκες που θα πάω με τις φίλες μου σε ένα μπαρ, θα γκομενίσω και θα φύγω με γκόμενο. Στη ζωή μου έχω βγει, έχω μεθύσει, έχω φλερτάρει, έχω χορτάσει. Δεν έχω απωθημένα».

Τέλος, αποκαλύπτει ότι έχει κάνει κι εκείνη τις απιστίες της. «Βεβαίως και έχω απιστήσει. Και την επόμενη μέρα πήγα και του το είπα. Όταν το παραδέχεσαι, οι πιθανότητες για να σωθεί η σχέση είναι περισσότερες από το να το μάθει από κάποιον τρίτο.

πηγή: koolnews.gr

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget