Δέσποινα Βανδή: Τι λέει για τις φήμες περί διαζυγίου με τον Νικολαΐδη;


 
Η Δέσποινα Βανδή έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ! και μεταξύ άλλων μίλησε για πρώτη φορά για τις φήμες που τη θέλουν να χωρίζει με τον σύζυγό της, Ντέμη Νικολαΐδη.
Για τις φήμες που κάνουν λόγο για κρίση στον γάμο της, είπε: «Από την πρώτη μέρα που παντρεύτηκα, ακούω ότι χωρίζω». … «Δεν θυμώνω πια. Το έχω συνηθίσει».
Για το αν θυμώνει ο Ντέμης Νικολαΐδης σε όλες αυτές τις φήμες, εξηγησε: «Καθόλου, χάρη σε εκείνον έμαθα να δίνω σημασία στην ουσία».
Για το πόσο φοβάται το ενδεχόμενο ενός διαζυγίου, ανέφερε: «Εξαρτάται από τη γυναίκα και την προσωπικότητά της. Για κάποιες το διαζύγιο είναι ένα πάρτι, εξαρτάται από τη στάση ζωής της καθεμιάς από μας. Έχω ακούσει φίλη μου να λέει: “Ωχ Θεέ μου, πρέπει να αρχίσω να ξυρίζω τα πόδια μου ξανά, πρέπει να αδυνατίσω...”».
Για το πώς αισθάνεται όταν τη χαρακτηρίζουν sex symbol, ανέφερε: «Ένα κομμάτι της ματαιοδοξίας μου ικανοποιείται, αλλά δεν είναι αυτοσκοπός. Θέλω να αισθάνομαι καλά κάθε φορά που βλέπω στον καθρέφτη τον εαυτό μου».
Για το πέρασμα του χρόνου, συμπλήρωσε: «Το έχω φιλοσοφήσει εδώ και καιρό, υπάρχουν πολλοί που μελαγχολούν στα γενέθλιά τους, εγώ όμως θέλω να βλέπω τη θετική πλευρά: ένας χρόνος έφυγε, ένας καινούριος έρχεται και ξεδιπλώνεται άγνωστος και γοητευτικός. Το ξέρω ότι ο χρόνος είναι αμείλικτος με το δέρμα και βιολογικά, αλλά σημασία έχει πώς είσαι στη ζωή σου. Δεν θα ήθελα να ξαναείμαι 20, μ' αρέσει που είμαι έτσι, που αντιμετωπίζω καταστάσεις και ανθρώπους με τον συγκεκριμένο τρόπο. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις σε σχέση με τον χρόνο και αν μου λείπει κάτι από τα 20 μου δεν είναι η φρεσκάδα ή το δέρμα –δεν στέκομαι σε αυτό-, με στεναχωρεί όμως που μειώθηκε ο αυθορμητισμός μου, ο παρορμητισμός μου. Με τα χρόνια γινόμαστε πιο δειλοί, τα σκεφτόμαστε όλα, τα αναλύουμε, μου λείπει η τρέλα του “πάμε και ό,τι γίνει”. Σήμερα τα προγραμματίζω όλα».
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget