Ντορέττα Παπαδημητρίου: Το διαζυγιό μου με τον Πηλαδάκη


 

Η όμορφη ηθοποιός Ντορέττα Παπαδημητρίου, η οποία έχει συγκεντρώσει όλα τα φώτα του Dancing with the Stars πάνω της, μίλησε για τη ζωή της με τα παιδιά της αλλά και για τη σχέση που έχει με τον πρώην σύζυγο της Κώστα Πηλαδάκη.
Μίλησε στο περιοδικό OK! για το διαζύγιό της αλλά και για έναν πιθανό δεύτερο γάμο.
Ένας δέυτερος γάμος, όμως, είναι στα σχέδια της; "Ο γάμος δεν είναι κάτι που με απασχολεί, που έχω ανάγκη. Δεν θα με ακούσεις να λέω 'Α, πα, πα. Δεν πρόκειται να ξαναπαντρευτώ'. Ο γάμος είναι ένα ανοιχτό κεφάλαιο στη ζωή μου".
Ως προς το θέμα διαζύγιο, δήλωσε: "Είναι ένα κεφάλαιο που έχει κλείσει στη ζωή μου και δεν θα ήθελα να το ξανανοίξω. Κάθε χωρισμός είναι δύσκολος. Ο Κώστας κι εγώ "δουλεύουμε" πολύ, ώστε να έχουμε μια υπέροχη σχέση. Ακόμα κι αν έχουμε χωρίσει, τα ωραία συναισθήματα και η αγάπη που νιώθει ο ένας για τον άλλον δεν αλλάζουν"

"Η φάση του διαζυγίου ήταν από τις πιο δύσκολες της ζωής μου. Εκείνη την περίοδο αισθανόμουν ότι υπήρχαν χιλιάδες θέματα που όσο κι αν προσπαθούσα, δεν μπορούσα να βάλω σε μια σειρά. Για έναν χρόνο έκανα ψυχανάλυση και με βοήθησε πραγματικά πολύ. Την πιο σημαντική βοήθεια μου την πρόσφεραν τα παιδιά μου. Κάθε φορά που κινδύνευα να αφήσω τον εαυτό μου να παρασυρθεί στη θλίψη αντιλαμβανόμουν ότι έπρεπε μπροστά στα παιδιά να είμαι χαρούμενη, μάχιμη και γεμάτη ενέργεια".

Όταν ρωτήθηκε αν θα την ενοχλήσει αν ο πρώην σύζυγός της ξαναπαντρευόταν, απάντησε: «Τον Κώστα τον αγαπώ και θέλω να είναι ευτυχισμένος. Από κει και πέρα, δεν θα αναμειχθώ ποτέ στην προσωπική του ζωή, παρά μόνο σε ό,τι έχει να κάνει με τα παιδιά μας».

Όσο για το πιο όμορφο ρεβεγιόν της ζωής της που θυμάται, χωρίς δυσκολία ξεχώρισε εκείνο που έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί:

«Το καλύτερο ρεβεγιόν ήταν στις 31 Δεκεμβρίου 2004, όταν γεννήθηκε ο γιος μου. Ο Διονύσης γεννήθηκε πιο νωρίς απ' ότι περιμέναμε κι έτσι αλλάξαμε χρόνο στο μαιευτήριο, πίνοντας σαμπάνια και έχοντας δίπλα μας το μωράκι μας».
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget