Βασιλόπουλος: Ο πατέρας μου ήταν μπλεγμένος


 

Στην Ελλάδα ήρθε για τις γιορτές ο Χρήστος Βασιλόπουλος για να περάσει τα Χριστούγεννα με την μητέρα του και τον αδελφό του. Βρέθηκε λοιπόν και στο «Βράδυ» του Π. Κωστόπουλου και έδωσε τις δικές του απαντήσεις για το διαζύγιό του μετά από δύο χρόνια γάμου.

«Η γυναίκα μου με παράτησε. Δεν με αντέχει κανείς. Έχουμε διαφορετικούς δρόμους. Δοκιμάσαμε, δεν βγήκε, τελείωσε», είπε ο ηθοποιός που δε θέλησε να πει και πολλά γι’ αυτό το κεφάλαιο της ζωής του.

Ο Χρήστος Βασιλόπουλος όμως αποκάλυψε και τη σχέση του με τον πατέρα του, ο οποίος όπως είπε είχε πολύ άσχημη ζωή, αφού ήταν μπλεγμένος με συμμορίες, ναρκωτικά και κλοπές.

«Ο μπαμπάς μου ήταν αλάνι μεγάλο. Ανήκε σε κάποια παράνομα κυκλώματα, τα οποία ενεργούσαν και είχαν να κάνουν πιο πολύ με κλοπές, με διακίνηση ναρκωτικών. Τον συνέλαβαν πολλές φορές, κι εγώ τον έβλεπα όταν ήταν έξω», είπε.

Δεν έκρυψε μάλιστα ότι η ζωή του πατέρα του, του δημιούργησε πολλά ψυχικά τραύματα.

«Ο πατέρας μου, μου έδωσε το παράδειγμα για το τι δεν πρέπει να γίνω στη ζωή μου. Ήταν το τέλειο παράδειγμα προς αποφυγήν. Αισθανόμουν θυμό, γιατί δεν ήταν μαζί μου. Με έχει πάρει μία φορά τηλέφωνο στη ζωή μου και δεν ήξερα πώς ήταν η φωνή του, νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα», εξομολογήθηκε.

Όταν μάλιστα πριν από δύο χρόνια ο πατέρας του «έφυγε» από τη ζωή, εκείνος δεν πήγε καν στην κηδεία.

«Ο πατέρας μου ήταν στη φυλακή και είχε ένα πρόβλημα με το συκώτι του. Τον μετέφεραν στο νοσοκομείο κι εκεί πέθανε. Στην κηδεία δεν πήγα, γιατί ήμουν στο Λος Άντζελες και δεν ένιωσα την ανάγκη να πάω. Δεν ένιωσα ότι ο πατέρας μου, ήταν ο οργανικός μου πατέρας. Ο πατριός μου ένιωσα ότι ήταν πιο κοντά μου», είπε.

Πάντως δεν το μετάνιωσε για την απόφασή του αυτή.

«Δεν το κουβαλάω μέσα μου που δεν πήγα. Κουβαλάω μέσα μου το ότι μεγάλωσα χωρίς να ξέρω πως θα ήταν η ζωή μου αν ο μπαμπάς μου μου είχε πει σ’ αγαπώ, μεγάλωσα χωρίς τη φωνή του, μεγάλωσα χωρίς την προστασία του, το πρότυπο και γι’ αυτό θέλω να γίνω ένας καταπληκτικός μπαμπάς», είπε.

Πηγή: Βράδυ
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget