Γνωστή ηθοποιός: Μια φορά στο τόσο κάνω μπότοξ


 

Η Ελένη Κρίτα μίλησε για το πώς αντιμετωπίζει το γεγονός ότι μεγαλώνει και έχει γίνει πλέον γιαγιά.

- Ποια είναι η σχέση σας με την εξωτερική σας εμφάνιση; Αν κάτι δεν σας άρεσε, θα παρεμβαίνατε;

«Έχω κάνει μπότοξ και μου κάνει και εντύπωση που δεν το λένε οι γυναίκες όταν το κάνουν και το κρύβουν. Είναι σαν να ρωτούσαν τις γυναίκες πριν από 20 χρόνια αν πήγαιναν στην αισθητικό τους. Τώρα οι κοπέλες κάνουν μπότοξ από τα 25. Μια φορά στο τόσο το κάνω, για να νιώσω ανανεωμένη».

- Αισθανθήκατε ότι μεγαλώσατε, όταν γεννήθηκε η εγγονή σας;

«Νιώθω γενικά ότι μεγαλώνω και θεωρώ ότι είναι φυσιολογικό. Μετά τα 40 με 45, τα χρόνια περνάνε γρήγορα».

- Όταν σας ανακοίνωσε ο γιος σας ότι θα γίνετε γιαγιά, πώς το αντιμετωπίσατε;

«Έπαθα ένα σοκ, γιατί ο γιος μου ήταν 26 ετών και σοκαρίστηκα, γιατί λέω, “θα τα καταφέρουν;” Ήμουν λίγο επιφυλακτική. Έκλεισα το τηλέφωνο και στη συνέχεια του ξανατηλεφώνησα και του είπα ότι “αν είστε εσείς ευτυχισμένοι, είμαι και εγώ”, γιατί ένιωσα άσχημα που δεν έδειξα τον ενθουσιασμό μου».



ΠΗΓΗ: Entertv.gr
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget