Νίνο: Έχω περάσει πολύ καιρό με δανεικά μακαρόνια


 

Πέρασα δύσκολα στα πάντα! Προσωπικά, επαγγελματικά... Έζησα, επίσης, θέμα ζωής και θανάτου», εξομολογείται ο Νίνο και αποκαλύπτει πως υπήρξε περίοδος που πέρασε με... δανεικά μακαρόνια!

Ο ταλαντούχος τραγουδιστής μίλησε έξω από τα δόντια για τις οικονομικές του δυσκολίες. «Μακάρι να είχα ζήσει με 250 ευρώ. Έχω περάσει πολύ καιρό χωρίς τίποτα, με δανεικά μακαρόνια από το ψιλικατζίδικο. Ποιος δεν το έχει περάσει αυτό κάποια στιγμή στη ζωή του ή δεν το περνά;», λέει.

«Στα πρώτα έξι – επτά χρόνια που ήμουν στη δισκογραφία “έτρωγα” μόνο πόλεμο. Οι ίδιοι άνθρωποι έρχονται και μου λένε “τι κάνεις αδερφέ;”. Δυστυχώς, πρέπει να κάνεις πόλεμο για να κάνεις νούμερα. Αυτό, όμως, δεν είναι σωστό», συνεχίζει ο τραγουδιστής και δεν κρύβει την δυσαρέσκειά του για όσα βλέπουμε στην τηλεόραση, υποστηρίζοντας πως οι εκπομπές δεν κάνουν νούμερα επειδή ασχολούνται με το ποιος τα έφτιαξε και ποιος χώρισε και δεν υπάρχει μόρφωση και ψυχαγωγία.

Ο Νίνο παραδέχεται επίσης ότι έφτασε κοντά στον θάνατο. «Όλοι έχουν περάσει ένα ατύχημα, μία ασθένεια. Όλοι έχουν ζήσει δύσκολα. Δεν υπάρχει καμία ζωή που να είναι σπαρμένη μόνο με λουλούδια», τονίζει.

«Αν ρωτήσετε έναν άνθρωπο και σας πει ότι δεν τον έχει πληγώσει κανένας, τότε πείτε μου ποιος είναι», λέει ο τραγουδιστής, που παίρνει δύναμη από το χαμόγελο και την θετική ενέργεια των ανθρώπων που είναι γύρω του.

Τέλος, ο Νίνο τονίζει πως δεν υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ τραγουδιστών, χαρακτηρίζει φίλους του τον Βέρτη, τον Ρέμο, την Παπαρίζου, τον Καρρά, την Βανδή και τον Γονίδη, ενώ, μιλώντας για τον Φοίβο, σημειώνει: «δεν είναι απλά παραγωγός μου, αλλά υπέρ-παραγωγός! Η σκέψη του όχι απλά συμπληρώνει την δική μου, αλλά την ξεπερνά!».



Πηγή: συνέντευξη στο περιοδικό «Εγώ Weekly»
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget