Κελεκίδου: Ο έρωτας της ζωής μου είναι ο γιος μου


 

Για το Dancing with the stars, τον μεγάλο της έρωτα και τα κιλά που πήρε στην εγκυμοσύνη της μίλησε σε συνέντευξή της η Κέλλυ Κελεκίδου.

«Ο έρωτάς της ζωής μου είναι ο γιος μου. Ο άντρας μου είναι ο άνθρωπος που με ενέπνευσε να κάνω οικογένεια. Εκείνος με οδήγησε στη μητρότητα», είπε η τραγουδίστρια και έλαμψε το πρόσωπό της.

Όπως αποκάλυψε μάλιστα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της πήρε 36 κιλά.

«Όταν έμεινα έγκυος ήμουν 53 κιλά και πήρα άλλα 36 κιλά στην εγκυμοσύνη. Καταρχήν με το που έμαθα ότι ήμουν έγκυος είχα ήδη πάρει πέντε κιλά. Δεν με τρόμαξαν, ίσα – ίσα τα αγάπησα. Όπως αγαπώ και την τωρινή μου εικόνα. Όταν αγαπάς τον εαυτό σου, όπως είναι, αυτό σε βοηθά στην ψυχολογία σου. Δεν έκανα κανένα τρελό αγώνα να χάσω τα κιλά», είπε.

Παρ’ όλ’ αυτά τα κατάφερε και φέτος είναι πιο αδύνατη από ποτέ.

«Θήλαζα το γιο μου για έναν ολόκληρο χρόνο. Μέσα σε αυτό το διάστημα, λόγω της διατροφής που έκανα, με σούπες και πολλά υγρά για να έχω γάλα, τα κιλά σιγά σιγά έφευγαν. Γενικά έχω καλό μεταβολισμό. Το βράδυ ξεγελούσα τον εαυτό μου, τρώγοντας τοστ ή φρούτα. Το μεσημέρι έτρωγα μια κανονική μερίδα, χωρίς ψωμί. Έτσι επανήλθε και το σώμα μου, οπότε μια χαρά», είπε.

Η Κέλλυ μίλησε και για τη συμμετοχή της στο Dancing, λέγοντας με νόημα ότι κάποια ζευγάρια ευνοούνται από την κριτική επιτροπή.

«Πιστεύω ότι μερικές φορές από τη βαθμολογία μπορεί να υπάρχουν ζευγάρια που ευνοούνται λίγο περισσότερο. Εγώ ξεκίνησα από το μηδέν. Δεν έκανα ποτέ μαθήματα, οπότε για μένα, όπου κι αν φτάσω, είναι καλό. Ευχαριστώ το Θεό που βρίσκομαι εκεί και προσπαθώ για το καλύτερο!»,είπε.

Πάντως για εκείνη σημασία έχει η ψήφος του κόσμου και δεν φοβάται να το πει.

«Σέβομαι όλες τις απόψεις, απλά πιστεύω ότι αυτή που μετράει είναι η άποψη του κόσμου. Όταν ο κόσμος σε ψηφίζει είναι σημαντικό. Άλλωστε δεν πάω για να γίνω χορεύτρια, δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ο κόσμος να περνάει καλά, να του αρέσει αυτό που βλέπει, να τον ευχαριστεί. Απ’ όσα μου λένε, με κάνουν καλύτερη. Προσπαθώ να συγκεντρωθώ στις παρατηρήσεις της κριτικής επιτροπής», είπε. Real.gr
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget