Σταρόβας: Με πάχυναν ο Καρράς και ο Μελάς!


 

Έπαιξα σε 15 σίριαλ αλλά είμαι… μουσικός! Η υποκριτική θέλει πολλή δουλειά, εγώ υπήρξα παρατηρητής, δηλώνει ο Δημήτρης Σταρόβας.

Ο ίδιος τάσσεται κατά του πρωταθλητισμού, ειδικά στην τέχνη, και δηλώνει… αρκετά τεμπέλης αφού δεν πιστεύει ότι «ο άνθρωπος γεννήθηκε για να δουλέψει».

Πέρασε την εφηβεία του στα γήπεδα, έκανε ποδηλασία και πετούσε ακόντιο στον ΠΑΟΚ, κι ας είναι… Ηρακλειδής! Ωστόσο, τίποτα δεν τον συγκίνησε όσο το άκουσμα της κιθάρας: «Στα 14, ήταν ένα γειτονόπουλο που ήθελε να γυμναστεί. Είχα εγώ όργανο γυμναστικής και μου λέει να το ανταλλάξουμε.  Ένας μεγαλύτερος φίλος του είχε μια ακουστική κιθάρα. Μόλις τον άκουσα να παίζει δύο νότες, ένιωσα ότι αυτό θέλω να κάνω σε όλη μου τη ζωή. Αυτή ήταν η πρώτη κιθάρα μου. Κατά τύχη και χωρίς μαθήματα έγινα μουσικός».

Ο Δημήτρης Σταρόβας εξομολογείται ότι τα μπουζούκια ξεκίνησαν μετά από μία απόφαση να αντικαταστήσει έναν φίλο του σε μια ταβέρνα στη Χαλάστρα, ενώ δηλώνει ότι το προσωπικό του ρεκόρ είναι να παίζει μέχρι τις 11 παρά τέταρτο το επόμενο πρωί!

Τονίζει ότι δεν κουβαλάει κανένα κουσούρι της νύχτας και πως αρνήθηκε να υιοθετήσει τα αρνητικά της, ότι δεν του αρέσει το ποτό και πως μέχρι τα 30 ήταν στάσιμος στα 74 κιλά! «Ακολουθούσα αυστηρό πρόγραμμα χρόνια. Άνοιξα κάποια στιγμή ένα στούντιο ηχογραφήσεων και περνούσα 15 ώρες με τον Καρρά και τον Μελά. Πάχυνα από τα αρνιά και τις πίτσες που κουβαλούσαν» τονίζει μεταξύ σοβαρού και αστείου!

Τέλος, ο κ. Σταρόβας εξομολογείται ότι η κρίση τον άγγιξε, όπως έχει κάνει σε όλους λιγότερο ή περισσότερο, ωστόσο επισημαίνει ότι κόβει πράγματα στη ζωή του αλλά όχι από τσιγκουνιά: «Σε αυτή τη χώρα όλα ήταν παραπάνω. Τι ήθελε μια χώρα-πορδή τόσα περιοδικά και τόσα κανάλια; Κόβω πραγματικά πλέον, όχι από τσιγκουνιά, αλλά γιατί βαρέθηκα να δημιουργώ ψευδαισθήσεις στον εαυτό μου».
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget