Δουκακάρου: Η οικογένεια μου, μου δίνει ανάσα


 

Χθες η Λίζα Δουκακάρου, απαρηγόρητη, είπε το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο της σύζυγο, που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή το βράδυ της Κυριακής, κάνοντάς τη να χάσει τη γη κάτω από τα πόδια της.

Ντυμένη στα μαύρα, απαρηγόρητη, υποβαστάζεται και αδυνατεί να πιστέψει ότι αυτή θα είναι η τελευταία φορά που βλέπει τον αγαπημένο της σύντροφο.

Ήταν το στήριγμά της, ο έρωτάς της, η ανάσα της, όπως είχε εξομολογηθεί και η ίδια λίγε μέρες πριν από τον αιφνίδιο θάνατο του συζύγου της, στην εκπομπή της Φαίης Μαυραγάνη, «Σε πρώτο ενικό».

«Το σπίτι μου, η οικογένειά μου, για μένα είναι μεγάλη σταθερή. Είναι αυτό που με κάνει και παίρνω ανάσα», είχε πει τότε, χωρίς να γνωρίζει τι της επεφύλασσε η μοίρα.

Με τον Στέλιο Εμβαλωμένο γνωρίστηκαν όταν ακόμα η Λίζα ήταν φοιτήτρια και πάντα στεκόταν δίπλα της, στήριγμά της, να την ενθαρρύνει να πετύχει κάθε της στόχο.

«Όταν μπήκα την πρώτη χρονιά στη δημοσιογραφία, επειδή τελείωνα τις σπουδές μου, παρουσιάστηκε μια ευκαιρία να πάρω υποτροφία για έξω, στην Αμερική. Ο μόνος που δεν μου είπε όχι ήταν ο άνδρας μου. Οι γονείς μου είχαν πάθει σοκ, αλλά ο Στέλιος μου είπε εντάξει, αν το καταφέρεις, θα νοικιάσουμε ένα σπίτι και μετά από ένα χρόνο θα γυρίσεις», είχε πει τότε η δημοσιογράφος.

Ωστόσο οι δυο τους είχαν πάντα ένα κοινό όνειρο, που δεν κατάφεραν να το πραγματοποιήσουν, την απόκτηση ενός παιδιού. Η Λίζα Δουκακάρου μιλούσε πάντα με ηρεμία γι’ αυτό, αποκαλύπτοντας:

«Και το ονειρεύτηκα κατά καιρούς και το ένιωσα σαν ανάγκη και το προσπάθησα, απλώς δεν μου έτυχε. Και δεν ήθελα αυτό να αναποδογυρίσει και μέσα από έναν εξαναγκασμό, ενδεχομένως στην ψυχολογία μου να επιστρέψει πάρα πολύ αρνητικά».

Η δημοσιογράφος έχει τώρα στο πλευρό της, καλούς φίλους και την οικογένειά της. Θα αναζητά πάντα το πρόσωπο του αγαπημένου της και θα γνωρίζει ότι την προσέχει, όπως έκανε πάντα.

Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget