Ο Πιρς Μπρόσναν μίλησε για την γυναίκα της ζωής του


 

Ενα βλέμμα ήταν αρκετό για να αφοπλίσει ακόμα και τον… 007. Ο Πιρς Μπρόσναν άνοιξε την καρδιά του και μίλησε για την περίοδο που γνώρισε τη σημερινή σύζυγό του, Κίλι Σέι Σμιθ.

«Οταν χάθηκε η πρώτη σύζυγός μου (από καρκίνο), ένιωσα χαμένος. Αρχισα να μεταπηδώ από τη μια λάθος σχέση στην άλλη. Μέχρι που γνώρισα τη σημερινή σύζυγό μου, κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στο Μεξικό το 1994. Ενα βλέμμα της ήταν αρκετό. Είναι γυναίκα εξαιρετική, γεμάτη ενέργεια, πολύ γλυκιά», αποκάλυψε ο δημοφιλής ηθοποιός και πρόσθεσε:

«Η Κέλι με έσωσε. Μου έδωσε τη δύναμη να συνεχίσω και να υποδυθώ τον Τζέιμς Μποντ, απογειώνοντας έτσι την καριέρα μου».

Οχι τυχαία, ο Πιρς Μπρόσναν επιλέχτηκε πρόσφατα από τη σκηνοθέτιδα Σουζάν Μπίερ να πρωταγωνιστήσει στη νέα ταινία «Love is all you need», στην οποία θα έχει τον ρόλο του συντρόφου μιας καρκινοπαθούς γυναίκας.

«Ο καρκίνος είναι ένα θέμα ταμπού: όλοι το γνωρίζουν, αλλά κανείς δεν μιλάει γι’ αυτό. Στην ταινία το αντιμετωπίσαμε με μεγάλη ευαισθησία και διακριτικότητα. Η Σούζαν Μπίερ γνώριζε την εμπειρία που είχα. Η πρώτη σύζυγός μου έφυγε από καρκίνο των ωοθηκών. Ετσι, χρησιμοποίησα τον πόνο μου για να εμπλουτίσω τον χαρακτήρα που υποδύομαι με αληθινά συναισθήματα» εξήγησε ο σταρ, που το 2013 θα γιορτάσει τα 60 του χρόνια.

Μιλώντας για το πέρασμα του χρόνου, ο ηθοποιός -που δεν έχει χάσει ίχνος της γοητείας του- σχολίασε: «Χρειάζεται κουράγιο γιατί τα πράγματα αλλάζουν, τα μαλλιά ασπρίζουν και αραιώνουν, το σώμα φορτώνεται κιλά. Θα πρέπει να διατηρούμε, όμως, το χιούμορ μας. Θα πεθάνουμε ούτως ή άλλως, είτε ανησυχούμε είτε όχι!»
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget