Η "νύφη" Κατερίνα Καινούργιου ανοίγει την καρδιά της!


 

Μπορεί μαζί με το καλοκαίρι να τέλειωσε και ο έρωτας μεταξύ της παρουσιάστριας Κατερίνας Καινούργιου και του ποδοσφαιριστή Γιώργου Σαμαρά, σύμφωνα πάντα με τις φήμες που κυκλοφορούν, η ξανθιά παρουσιάστρια όμως φωτογραφήθηκε για το περιοδικό "Νύφη" και μίλησε για τα σχέδια και τα όνειρά της, αλλά και για την σχέση της.

Συγκεκριμένα δεν επιβεβαίωσε, αλλά ούτε διαψεύσει τις φήμες περί χωρισμού της με τον Γιώργο Σαμαρά, παρά δήλωσε: "Κάθε εβδομάδα διαβάζω κι ένα διαφορετικό σενάριο, οπότε δεν δίνω βάση και δεν ασχολούμαι. Το τι συμβαίνει με εμένα και τον Γιώργο το ξέρω καλά εγώ, αυτός και οι δικοί μας άνθρωποι. Από εκεί και πέρα δεν αφορά κανέναν άλλο".

Η Κατερίνα Καινούργιου παραδέχτηκε μετά από ερώτηση του δημοσιογράφου ότι δεν της έχει γίνει ποτέ πρόταση γάμου, δηλώνοντας κατηγορηματικά. "Ποτέ! Ίσως να μην έχω εμπνεύσει ακόμη κανέναν για κάτι τέτοιο".

Ποιος είναι ο ιδανικός άνδρας για την Κατερίνα; Η ίδια λέει: "Ιδανικός είναι αυτός που θα με έκανε πραγματικά ευτυχισμένη και θα ήθελα να είναι και ο πατέρας των παιδιών μου. Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τύπος ή καλούπι άνδρα".

"Ονειρεύομαι πάρα πολλές φορές το γάμο μου, αλλά πάλι όσο μεγαλώνω αλλάζει το σενάριο. Πλέον, θα ήθελα η συγκεκριμένη ημέρα να είναι όσο πιο απλή γίνεται. Η ιδέα του γάμου με κάνει να αισθάνομαι ωραία και τη θεωρώ ιερή. Είμαι υπέρ του γάμου", δήλωσε η Κατερίνα, οπότε οι ενδιαφερόμενοι πήραν το μήνυμα...





Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget