Από τον αθλητισμό στη ... μόδα!


 

Από τα παρκέ και τις πισίνες στον στίβο των επιχειρήσεων! Ο λόγος για τη Μαρία Τσουρή και τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο, οι οποίοι αποφάσισαν να βγάλουν τη δική τους σειρά γυναικείων ρούχων.

Η τύχη βοηθάει -λένε- τους τολμηρούς και το αγαπημένο ζευγάρι αποφάσισε να τολμήσει εν καιρώ κρίσης! Εδώ και μερικούς μήνες η πρώην πολίστρια Μαρία Τσουρή και ο μπασκετμπολίστας Παναγιώτης Βασιλόπουλος έχουν τη δική τους εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων, ενώ από τη Δευτέρα θα κυκλοφορήσει στα καταστήματα και η πρώτη κολεξιόν τους:

«Ηταν κάτι που το θέλαμε πολύ. Η ιδέα ήταν του Παναγιώτη» λέει η Μαρία Τσουρή και εξηγεί: «Ο Παναγιώτης ξέρει πως είμαι δραστήρια και πως δεν μπορώ να μένω μόνο μέσα στο σπίτι. Από τη στιγμή που σταμάτησα τον αθλητισμό, ήθελα να βρω κάτι να ασχολούμαι. Ετσι μου πρότεινε να ανοίξουμε την εταιρεία».

Μάλιστα, όπως μας εκμυστηρεύτηκε η Μαρία, ακόμη και το λογότυπο της φίρμας είναι ιδέα του συζύγου της: «Η εταιρεία ονομάζεται Νascita που σημαίνει “γέννηση”. Εχουμε site και σελίδα στο Facebook. Το όνομα και το λογότυπο της εταιρείας τα εμπνεύστηκε ο Παναγιώτης, όταν γέννησα το παιδί μας. Γι’ αυτό και το λογότυπο είναι μια γοργόνα που κρατάει ένα μωρό.
Η γοργόνα είμαι εγώ από τις πισίνες και το μωρό το παιδί μας» λέει γελώντας η Μαρία Tσουρή, η οποία διανύει μία από τις ομορφότερες περιόδους της ζωής της.

«Είμαι ευτυχισμένη. Εχω την οικογένειά μου, ξεκινάμε κάτι που μου αρέσει πολύ και παρά το γεγονός ότι τα πράγματα είναι δύσκολα, νομίζω πως όλα θα πάνε καλά. Τα πρώτα ρούχα μας είναι έτοιμα και σε λίγες ημέρες θα είναι έτοιμο και το κεντρικό κατάστημα στη Μεταμόρφωση, από όπου θα πουλάμε χονδρική».

Η Μαρία Τσουρή ασχολείται κυρίως με τον σχεδιασμό των ρούχων: «Πολλά από αυτά είναι δικά μου σχέδια. [Το λογότυπο της εταιρείας Νascita που σημαίνει «γέννηση».] Ολη η παραγωγή γίνεται στην Ελλάδα. Είναι άνετα, οικονομικά και φοριούνται όλες τις ώρες. Η κολεξιόν έχει και πιο κλασικά σχέδια για μεγαλύτερες ηλικίες. Κάθε εβδομάδα θα προστίθενται στη συλλογή δέκα με δεκαπέντε νέα σχέδια» λέει η Μαρία και προσθέτει:

«Προς το παρόν, για τα περισσότερα τρέχει ο Παναγιώτης, όμως με το που θα ανοίξει το μαγαζί, θα ασχολούμαι κυρίως εγώ εκεί».

Οσο για τις υποχρεώσεις της ως μητέρα; «Νομίζω πως μπορώ να συνδυάσω τη φροντίδα του παιδιού με τη δουλειά, όπως χιλιάδες μητέρες στον κόσμο» τονίζει και προσθέτει: «Για μένα είναι πολύ σημαντικό το ότι θα μπορώ να δημιουργώ. Ο κόσμος του ρούχου είναι μαγικός».

Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget