Δάντης - Κωστόπουλος μοιράζονται την ίδια πίστα


 

Ο Χάρης Κωστόπουλος συναντά μουσικά τον Χρήστο Δάντη και οι δύο καλλιτέχνες ανεβάζουν το κοινό στα «Αστέρια». Ροκ ενορχηστρώσεις, λαϊκές επιτυχίες αλλά και αλησμόνητες μπαλάντες έδεσαν σε ένα συνεχόμενο γλέντι που ενθουσιάζει τον κόσμο που τους παρακολουθεί.

Και οι δυο τους είναι καλλιτέχνες που δεν ακολουθούν την πεπατημένη. Ξέρουν να κάνουν καλά αυτό που τους υπαγορεύει το μουσικό τους ένστικτο.

- Εχετε πει ότι το λαϊκό τραγούδι είναι ροκ. Σε αυτό οφείλεται η φετινή συνεργασία σας με τον Χρήστο Δάντη;
Στα μαγαζιά όπου εμφανιζόμουν ερχόντουσαν μουσικοί ροκάδες να με ακούσουν και αυτό που πάντα μου έλεγαν ήταν ότι ο τρόπος που παίζω μπουζούκι είναι ροκ. Το ίδιο μου είχε πει και ο Χρήστος Δάντης όταν γνωριστήκαμε. Η φετινή συνεργασία μας είναι μια ιδέα που ξεκίνησε δύο χρόνια πριν, όταν γνωριστήκαμε προσωπικά. Μέχρι τότε, τον γνώριζα μόνο σαν καλλιτέχνη μέσα από τα τραγούδια και τις συνεργασίες που είχε κάνει σε μεγάλες πίστες. Η πρώτη φορά που συνεργαστήκαμε ήταν δισκογραφικά, όταν μου έγραψε τρία τραγούδια για το CD μου. Στην πορεία, διαπιστώσαμε ότι ταιριάζουμε σαν άνθρωποι και σαν καλλιτέχνες, οπότε υπήρξε η σκέψη να παρουσιάσουμε μαζί ένα πρόγραμμα στο οποίο θα συνυπάρχουν το λαϊκό και το ροκ στοιχείο.

- Ποιος είχε πρώτος την ιδέα της συνεργασίας ενός ροκ με έναν καθαρόαιμο λαϊκό τραγουδιστή;
Ο επιχειρηματίας Αργύρης Παπαργυρόπουλος μας έκανε την πρόταση να κάνουμε ένα σχήμα στα «Αστέρια». Ενθουσιαστήκαμε και προχωρήσαμε. Θεωρήσαμε ότι είναι ο κατάλληλος χώρος και η στιγμή. Φτιάξαμε λοιπόν ένα πρόγραμμα-έκπληξη, στο οποίο συμμετέχουν εκτός από εμάς τους δύο ο BO και ο Γιάννης Γιοκαρίνης. Ενα πρόγραμμα ροκ με λαϊκό και ραπ πινελιές.

- Εχετε τραγουδήσει ποτέ ξένο στίχ [«Ο τρόπος που παίζω μπουζούκι είναι ροκ, μου είπε ο Χρήστος Δάντης όταν γνωριστήκαμε».] χο;
Οχι, έχω τραγουδήσει μόνο τραγούδια με ελληνικό στίχο, αν και δεν σου κρύβω ότι με ιντριγκάρει η ιδέα και, αν δεν ήταν πρόβλημα η γλώσσα, θα ήθελα να πω ξένα κομμάτια.

ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ, ΣΠΟΥΔΕΣ, ΣΥΝΘΕΣΗ

- Ξέρατε από παιδί ότι θα γίνετε τραγουδιστής;
Ηξερα από παιδί ότι θα γίνω μουσικός. Μεγάλωσα σε μουσική οικογένεια και η μουσική ήταν τρόπος ζωής. Από μικρός έμαθα μπουζούκι και έκανα θεωρητικές σπουδές στο ωδείο. Μετά στη ζωή μου ήρθε η σύνθεση και μετά το τραγούδι.

- Πότε τραγουδήσατε για πρώτη φορά;
Θυμάμαι τον εαυτό μου να τραγουδάει κάποια καινούργια τραγούδια που είχα συνθέσει μόνος μου. Αργότερα, τραγουδούσα στις παρέες μου για τους φίλους μου και στον Στρατό για να παίρνω καμιά άδεια. Την πρώτη επαγγελματική μου εμφάνιση την έκανα στα είκοσι δύο μου χρόνια.

- Με ποιο τρόπο ένας νέος καλλιτέχνης μπορεί να αποκτήσει διαχρονικότητα στην καριέρα του;
Διαχρονικό θεωρούμε έναν καλλιτέχνη που τον έχει ξεχωρίσει ο κόσμος για πολλά χρόνια. Για να συμβεί αυτό, δεν πιστεύω στις μαγικές συνταγές. Πιστεύω ότι, αν ένας νέος καλλιτέχνης είναι αυθεντικός, αγαπάει αυτό που κάνει, είναι ειλικρινής και όχι δήθεν, δουλεύει πολύ, κάνει σωστές επιλογές τραγουδιών και γενικά σέβεται τον κόσμο που τον στηρίζει, κάποια στιγμή θα ανταμειφθεί...

- Εσείς έχετε ανταμειφθεί στα τόσα χρόνια πορείας;
Μπορεί κάποιος να αργήσει να ανταμειφθεί, αλλά στη διάρκεια του χρόνου και με πολύ κόπο και μεράκι θα πάρει αυτό που του αναλογεί. Πιστεύω ότι χρόνο με τον χρόνο, μέρα με τη μέρα κάποια στιγμή θα την πάρεις την ανταμοιβή από τη δουλειά σου. Και δεν είναι μόνο τα χρήματα, γιατί δεν είναι το μοναδικό ζητούμενο...

- Υπάρχει ποιοτικό κοινό στο τραγούδι; Δηλαδή, κουλτουριάρικο και εμπορικό κοινό;
Οχι, δεν πιστεύω ότι πρέπει να χωρίζουμε το κοινό σε κουλτουριάρικο και εμπορικό. Είναι λάθος να χωρίζουμε τα τραγούδια σε κατηγορίες. Δεν πιστεύω στις ετικέτες εμπορικό, ποιοτικό, κουλτουριάρικο ή οτιδήποτε άλλο. Αν δεχτούμε ότι εμπορικό είναι κάτι που πουλάει, αυτό γιατί πρέπει να είναι κακό; Για μένα υπάρχει μόνο καλό και κακό τραγούδι.

«Δεν φοβάμαι μήπως μείνω χωρίς δουλειά»

- Φοβάστε ότι κάποια στιγμή δεν θα έχετε πρόταση για δουλειά;
Δεν μου έχει περάσει από το μυαλό μου μια τέτοια σκέψη. Ισως γιατί κάνω ταυτόχρονα πολλά πράγματα που έχουν σχέση με τη μουσική και τον στίχο. Είναι ένα μεγάλο αβαντάζ για μένα. Αν δεν έχω δουλειά και προτάσεις σαν τραγουδιστής, μπορώ να δουλέψω σαν μουσικός και συνθέτης. Να γράφω τραγούδια για άλλους. Μόνο γι’ αυτό αισθάνομαι ευλογημένος!

- Ποια είναι η δική σας θεά;
Η γυναίκα και η σύντροφος της ζωής μου, που είναι όλα αυτά τα χρόνια δίπλα μου και στα δύσκολα και τα εύκολα...

Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget