Στα χνάρια του πατέρα της η Σοφία Κοντολάζου!


 

Ο λόγος για τη 19χρονη Σοφία, κόρη του Δημήτρη Κοντολάζου, η οποία δεν είναι μόνο μια πανέμορφη κοπέλα αλλά πρόσφατα παρακολούθησε και μαθήματα φωνητικής.

«Με ενδιαφέρει να ασχοληθώ επαγγελματικά με το τραγούδι. Είναι όνειρο ζωής για μένα, αφού από μικρή είχα αποφασίσει τι θα έκανα όταν μεγάλωνα. Θέλω να κάνω σταθερά βήματα και να γίνει κάτι καλό» δήλωσε στην «Espresso της Κυριακής» η Σοφία Κοντολάζου.

Ο σημαντικότερος άνθρωπος, όπως είναι φυσικό, που την έκανε να αγαπήσει αυτήν τη δουλειά είναι ο πατέρας της.

«Αν ο πατέρας μου δεν ήταν τραγουδιστής, ίσως να μην ήθελα να ακολουθήσω το τραγούδι. Τον θαυμάζω, γιατί εκτός από ένας σημαντικός και καταξιωμένος καλλιτέχνης είναι και ένας εκπληκτικός πατέρας, σύζυγος και οικογενειάρχης. Από μικρή είμαι στις πίστες λόγω του πατέρα μου και έχω αγαπήσει αυτό το επάγγελμα και τον χώρο». Η Σοφία πάντως λατρεύει το λαϊκό ρεπερτόριο και αγαπημένη της τραγουδίστρια είναι η Πάολα.

«Μου αρέσει το λαϊκό ρεπερτόριο και είμαι φαν της Πάολας. Μου αρέσει γιατί, όταν τραγουδάει, έχει ψυχή και έχει μοναδική σκηνική παρουσία. Νομίζω ότι η συγκεκριμένη τραγουδίστρια αντιπροσωπεύει επάξια το λαϊκό τραγούδι».

Η ίδια πιστεύει στον εαυτό της και προχωράει. «Δεν με αγχώνει η σύγκριση με τον πατέρα μου. Είναι κάτι αναμενόμενο και ο χρόνος θα δείξει. Ο κάθε άνθρωπος έχει τη δική του αξία».

Η Σοφία Κοντολάζου αυτήν την περίοδο βρίσκεται σε συζητήσεις προκειμένου να εμφανιστεί κάπου τη νέα σεζόν. «Συζητώ με διάφορα νυχτερινά κέντρα για ενδεχόμενη συνεργασία, όμως είμαι ανοιχτή να συζητήσω οποιαδήποτε επαγγελματική πρόταση».

Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget