Ακόμα και 30 παιδιά θα έκανε η Blake Lively!


 

Οχι ένα, όχι δύο, αλλά τριάντα παιδιά ονειρεύεται να αποκτήσει η Μπλέικ Λάιβλι. Η φρεσκοπαντρεμένη ηθοποιός, που ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας με τον Ράιαν Ρέινολντς υπό συνθήκες απόλυτης μυστικότητας, δεν δίστασε να βροντοφωνάξει την ανυπομονησία της να γίνει μητέρα.

«Επιθυμούσα πάντα μια μεγάλη οικογένεια. Θα έκανα τριάντα παιδιά αν μπορούσα» δήλωσε χαρακτηριστικά η 25χρονη ηθοποιός σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «Allure». «Αυτή τη στιγμή νιώθω τόσο ήρεμη. Ποτέ άλλοτε δεν ήμουν τόσο ευτυχισμένη στη ζωή μου».

Και φαίνεται ότι από τη στιγμή που βρήκε τον πρίγκιπά της η Λάιβλι σταμάτησε να αγχώνεται και για την εξωτερική της εμφάνιση. «Προτιμώ να έχω λίγη κυτταρίτιδα, αν μπορώ να επισκέπτομαι τα καλύτερα παγωτατζίδικα» είπε, αναγνωρίζοντας μάλιστα ότι το σώμα της έχει ούτως ή άλλως αρκετές ατέλειες.

Επιβεβαιώνοντας ότι είναι γεννημένη για να γίνει μητέρα, η 25χρονη σταρ τόνισε ακόμα ότι σε αντίθεση με τις νεαρές συναδέλφους της η ίδια προτιμούσε πάντα την ηρεμία του σπιτιού της από τη φασαρία των κλαμπ.

«Δεν πίνω και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κανένα είδος ναρκωτικού. Δεν μου αρέσουν τα κλαμπ, στις ντισκοτέκ η μουσική είναι πολύ δυνατά και δεν μπορείς να συζητήσεις. Και επιπλέον, δεν είμαι και καμιά φοβερή χορεύτρια. Οι φίλοι μου σχολιάζουν ότι περπατάω γρήγορα, αφού όταν χορεύω, τα γόνατά μου πάνε όπου ’ναι!» εξήγησε η ξανθιά ηθοποιός, η οποία ωστόσο αποδείχτηκε πολύ ικανή στον χορό του… Ησαΐα.

Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget