Kristen Stewart: "Θα είμαι πάντα ο εαυτός μου"



Η Kristen Stewart έδωσε μια συνέντευξη στα μέσα Ιουλίου που ουσιαστικά προϊδέαζε τους πάντες ότι θα χωρίσει. Η ηθοποιός έλεγε ξεκάθαρα ότι πάντα θα είναι ο εαυτός της.

Εκείνη την περίοδο, μόλις είχε ξεκινήσει το ειδύλλιο με τον σκηνοθέτη της «Χιονάτης», Rupert Sanders.

Η 22χρονη ηθοποιός είχε δηλώσει πως «υπήρχαν άνθρωποι που με συμβούλευαν να υποδύομαι έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα κάθε φορά που εμφανιζόμουνα στο κόκκινο χαλί. Εγώ εξαρχής επέμενα πως δεν θα το κάνω».

Και προσθέτει πως «δεν μου αρέσουν αυτού του είδους οι άνθρωποι .Απεχθάνομαι τα άτομα που δεν έχουν προσωπικότητα και παίζουν έναν συγκεκριμένο ρόλο στο κόκκινο χαλί.Άσε που από το πουθενά τους βλέπεις να αρραβωνιάζονται και να παντρεύονται».

Η ηθοποιός τόνισε πως «δεν μου αρέσει να μου λένε “Θεέ μου αυτό το κορίτσι είναι τόσο ψεύτικο”. Εγώ θέλω απλώς να είμαι ο εαυτός μου».

Μερικές ημέρες μετά από αυτή τη συνέντευξη, ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε την Kristen με τον σκηνοθέτη σε τρυφερά τετ-α τετ!
Να σημειώσουμε πως τη συνέντευξη την έδωσε τότε ,αλλά τώρα κυκλοφόρησε!

Στην τελευταία της πρεμιέρα, η Kristen προτίμησε να μην εμφανιστεί στο κόκκινο χαλί, καθώς δεν ήταν σε θέση να χαμογελάσει στους φωτογράφους.

Πηγή από το οικογενειακό της περιβάλλον είπε πως «η Kristen δεν θέλει να εμφανιστεί στο κόκκινο χαλί. Νιώθει ντροπιασμένη για να εμφανιστεί δημόσια και να ποζάρει σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Μετά από όσα ακούστηκαν για την απιστία της, έχει φοβηθεί και προσπαθεί να μείνει μακριά από τα φλας».

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget