Σμαράγδα Καρύδη: Έξαλλη με δημοσιεύματα "Το δράμα της Σμαράγδας"



Ο πατέρας της Σμαράγδας Καρύδη πέρασε δύσκολες στιγμές με την υγεία του και η γνωστή ηθοποιός μιλάει για πρώτη φορά για τον αντίκτυπο που είχαν τα δημοσιεύματα με τίτλο «Το δράμα της Σμαράγδας» τόσο σε αυτήν όσο και σ’ εκείνον.

«Έγινα έξαλλη. Δυστυχώς, αρχικά ο πατέρας μου πήρε την αρρώστια του πιο δύσκολα απ' ό,τι έπρεπε. Τώρα είναι καλά!».

Στενοχωρήθηκε πολύ:

«Είμαι εύκολη στο δάκρυ. Είμαι μελοδραματική στις αντιδράσεις μου. Κάνω περισσότερη φασαρία από το κανονικό».

Πώς την αντιμετωπίζουν οι άνδρες;

«Δεν έχουν οικειότητα μαζί μου στην αρχή. Κάτι τρέχει με τα μούτρα μου και είναι επιφυλακτικοί. Μετά βλέπουν ότι συμπεριφέρομαι σαν αντράκι και ξεκλειδώνουν».

Κάνει ψώνια, όπως παλιά;

«Δεν πάω και ανακάλυψα πως δεν το έχω ανάγκη. Ακόμα και να είχα χρήματα για ξόδεμα, θα ντρεπόμουν να πάω να ψωνίσω σ’ ένα ακριβό μαγαζί».

Τέλος, αποκάλυψε πως τις διακοπές της, τις πέρασε στην Αίγινα:

«Έμεινα δύο ολόκληρους μήνες. Για πρώτη φορά έκανα τόσο καιρό διακοπές».

ΠΗΓΗ: Elle
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget