Μαζωνάκης: "Θα ήθελα μια σχέση στη ζωή μου"



Την επιθυμία του να αποκτήσει ερωτική σχέση εκφράζει ο Γιώργος Μαζωνάκης, που μίλησε για το ενδεχόμενο να αποκτήσει παιδί, την επαφή του με τις ουσίες, αλλά και τα επαγγελματικά του σχέδια.

«Τώρα σαφώς θα ήθελα μια σχέση στη ζωή μου. Και δεν είναι προτεραιότητα, είναι ανάγκη», λέει ο δημοφιλής τραγουδιστής και παραδέχεται πως έχει ερωτευτεί αλλά ακόμα δεν έχει βρει τον άνθρωπο της ζωής του.

Χωρίς να διστάζει να αποκαλύψει πως η μεγαλύτερή του σχέση κράτησε ένα χρόνο, με παραχωρήσεις και δεύτερες ευκαιρίες, ο Γιώργος αναφέρει πως δεν είναι ναρκισσιστής και αναζητά τον άνθρωπο που θα τον εξελίξει, ενώ παραδέχεται πως στο θέμα «σχέση» είναι άπειρος, αφού άρχισε να δουλεύει από 15 ετών και αυτό που τον ενδιέφερε περισσότερο ήταν η καριέρα του.

«Ένα παιδί ίσως να ισορροπήσει και πτυχές της δικής μου προσωπικότητας. Απλώς μπαίνεις σε μια λειτουργία αγάπης απέναντι σε αυτό, οπότε εξισορροπείς τα πάθη σου», υποστηρίζει ο τραγουδιστής. Όπως συμπληρώνει, του έχει περάσει από το μυαλό ότι ίσως να μην γίνει ποτέ πατέρας, αλλά και ότι του φαίνεται πολύ δύσκολο να υιοθετήσει ένα παιδί.

Ο Γιώργος μίλησε και για την επαφή που είχε με τις ουσίες. «Το “παρασύρομαι” είναι αστείο. Ήταν φάση της ζωής μου, που μέσα από αυτή μπορεί να με βρήκα ή να με έχασα. Ήταν συνδεδεμένη με τον αγώνα που έχω κάνει με τον εαυτό μου: να με μάθω, να με αγαπήσω ή να με φροντίσω, να τσακωθώ ή να τα βρω μαζί μου… Δεν φοβήθηκα τον θάνατο -δεν έφτασα, εξάλλου, σε τέτοιο σημείο- αλλά τον εαυτό μου», λέει και προσθέτει πως απεγκλωβίστηκε όταν έφτασε στα όρια του: «είπα “έφαγα από αυτό το φαγητό και δεν θέλω άλλο”! Τόσο απλά συνέβη».

Όσο αφορά τις συνεργασίες του, ο τραγουδιστής (που από τις 24 Αυγούστου και μέχρι τις 5 Οκτωβρίου θα εμφανίζεται σε νυχτερινό κέντρο της Αθήνας) δεν κρύβει ότι υπήρξε φορά που πέρασε δύσκολα με συνάδελφό του μέχρι να στηθεί το πρόγραμμα, αναφέρει πως η πιο όμορφη συνεργασία του ήταν με την Δέσποινα Βανδή με την οποία ήρθαν πιο κοντά σαν άνθρωποι, αλλά και πως θα ήθελε να δουλέψει με την Ελένη Βιτάλη και την Χαρούλα Αλεξίου.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget