Επιστρέφει στο τραγούδι η Νάνσυ Αλεξιάδη!



Η Νάνσυ Αλεξιάδη που γνωρίσαμε μέσα από το ριάλιτι τραγουδιού «Fame Story», μετά από δυόμιση χρόνια απουσίας στον χώρο της μουσικής , ετοιμάζεται για ένα δυναμικό come back στη νυχτερινή Αθήνα.

Η 31χρονη τραγουδίστρια απαντάει για πρώτη φορά στις φήμες που την ήθελαν εκτός Ελλάδας και αρραβωνιασμένη, ενώ εξομολογείται όλα αυτά που έκανε τα 2,5 χρόνια που έλειπε!

«Πιέστηκα τόσο πολύ που ένιωσα την ανάγκη να κάνω μια παύση. Ήθελα να κάνω κάποια πράγματα για τον εαυτό μου που τα είχα στερηθεί. Για παράδειγμα, είχα σχεδόν δέκα χρόνια να κάνω διακοπές, γιατί εργαζόμουν χειμώνα-καλοκαίρι ασταμάτητα. Ένιωθα ότι έφευγε η ζωή μου, χωρίς να τη χαίρομαι. Ήθελα να μπορώ να φάω σαν άνθρωπος γιατί μέχρι τώρα αναγκαζόμουν να γυμνάζομαι και να προσέχω τη διατροφή μου για να είμαι αδύνατη. Ειλικρινά, σε αυτά τα δυόμιση χρόνια έφαγα ό,τι δεν είχα φάει μια δεκαετία, με αποτέλεσμα να πάρω οκτώ κιλά. Δεν μου άρεσα καθόλου. Σιχαινόμουν τον εαυτό μου», υποστηρίζει η τραγουδίστρια.

Τι έκανε όλο αυτό το διάστημα;; Η ίδια εξομολογείται πως «η δημοσιότητα δεν μου έλειψε καθόλου. Και σε πληροφορώ ότι αυτά τα δυόμιση χρόνια δεν έβαλα ούτε κραγιόν. Κυκλοφορούσα χωρίς ίχνος μακιγιάζ, με τη φόρμα μου και τα αθλητικά μου. Το απολάμβανα όσο δεν μπορείς να φανταστείς.  Είχα δυο χρόνια να φορέσω τακούνια. Ούτε τα μαλλιά μου έβαφα. Είχε φτάσει η ρίζα μου τριάντα εκατοστά και δεν με ένοιαζε. Ύστερα από οκτώ χρόνια, έβγαλα για πρώτη φορά τα extensions. Σταμάτησα να κάνω μανικιούρ και μπορούσα να τρώω τα νύχια μου, κάτι που είχα να κάνω από την εφηβεία μου».

Όσο για τις φήμες που την ήθελαν μόνιμη κάτοικο της Ελβετίας δηλώνει ότι «ήμουν εδώ, απλά δεν ήθελα να βγαίνω από το σπίτι μου και να κάνω κοσμικές εμφανίσεις».

Της έχουν κάνει ποτέ πρόταση γάμου; «Όχι. Δεν μου έτυχε ποτέ μέχρι τώρα», λέει η Νάνσυ.

Τέλος, στο εάν την έχουν απατήσει απαντά «ναι, μου έχει συμβεί. Στη μια περίπτωση το έμαθα εκ των υστέρων από τρίτους και στη δεύτερη μου το είπε ο ίδιος».
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget