Χριστίνα Αλούπη: Το Λος Άντζελες και οι σπουδές υποκριτικής!



Επέστρεψε στην αγαπημένη της Ελλάδα από το Λος Αντζελες, όπου βρίσκεται τα τελευταία χρόνια, πριν από λίγες ημέρες και ήδη κανονίζει το πλάνο των διακοπών της.

Πανέμορφη όπως πάντα και χαρούμενη που βρέθηκε πίσω στην πατρίδα και ξαναβλέπει τα αγαπημένα της πρόσωπα, η Χριστίνα Αλούπη δέχθηκε με ευχαρίστηση να φωτογραφηθεί και να μιλήσει στην «Espresso της Κυριακής» αποκαλύπτοντάς μας όλα τα δεδομένα της νέας ζωής της στην Αμερική αλλά και τα όνειρά της για το μέλλον...

- Πότε επέστρεψες στην Ελλάδα;
Είμαι στην Αθήνα εδώ και μερικές ημέρες και ετοιμάζομαι για ελληνικές διακοπές, που μου έλειψαν αφάνταστα δύο χρόνια τώρα. Καλοκαίρι στην Ελλάδα, κοντά στους δικούς μου και τους φίλους μου, διακοπές, θάλασσα, μακριά από υποχρεώσεις, μόνο σε καλή φάση μπορεί να είμαι.

- Πού σκέφτεσαι να πας διακοπές;
Αυτό είναι ένα καλό ερώτημα. Εχω πολλές προτάσεις αλλά είναι πολύ δύσκολο να καταφέρω να ανταποκριθώ σε όλες όσο και να το θέλω. Το σίγουρο είναι ότι θα πάω στο εξοχικό μου στη Σάνη, στη Χαλκιδική, και στη Μύκονο. Τώρα ενδιάμεσα θα δούμε… Θέλω πολύ να πάω και στη Λευκάδα, στη φίλη μου τη Val, αλλά δεν ξέρω αν θα προλάβω.

- Πώς τα περνάς στο Λος Αντζελες;
Μια χαρά, είναι μια καταπληκτική πόλη, μοναδική μπορώ να πω, με κλίμα που μοιάζει με το δικό μας, έχω καλές παρέες και περνάω καλά. Βέβαια, μου λείπουν πολύ οι δικοί μου και οι φίλοι μου εδώ, μου λείπει η Ελλάδα με τα καλά και τα στραβά της, αλλά δεν παραπονιέμαι, δεν είναι δυνατόν να τα έχεις όλα. Τουλάχιστον, κάνω αυτό που μου αρέσει, κερδίζω εμπειρίες που δεν μπορούσα ούτε καν να τις ονειρευτώ όταν ήμουν στην Ελλάδα και αυτό με γεμίζει και με ικανοποοιεί τόσο πολύ, που με κάνει να αισθάνομαι λιγότερο την έλλειψη του τόπου μου και να λέω ότι πράγματι άξιζε τον κόπο η απόφασή μου να έλθω στο Λος Αντζελες.

ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ

- Τι ακριβώς κάνεις εκεί;
Κατ’ αρχάς, συνεχίζω τις σπουδές στην υποκριτική, οι οποίες δεν σταματούν ουσιαστικά ποτέ για όλους τους ηθοποιούς στο Λος Αντζελες, παράλληλα με εντατικά μαθήματα ορθοφωνίας προκειμένου να τελειοποιήσω την αγγλική προφορά μου, στοιχείο εντελώς απαραίτητο για κάποιον που θέλει να δουλέψει εδώ. Εχω παίξει ήδη σε δύο ταινίες αμερικανικής παραγωγής και σε ταινίες μικρού μήκους, έχω δουλέψει σε αρκετά διαφημιστικά project τόσο σαν ηθοποιός όσο και σαν μοντέλο, αλλά και σαν δημοσιογράφος και παρουσιάστρια στο διαδικτυακό site greekreporter.com.

- Σκέφτεσαι να μείνεις μόνιμα εκεί;
Αυτό είναι μια μεγάλη κουβέντα. Ξεκινώντας αυτό το ταξίδι, το πλάνο μου ήταν να σπουδάσω υποκριτική και να γυρίσω στην Ελλάδα ύστερα από περίπου δύο χρόνια. Ομως, έχουν αλλάξει προς το χειρότερο τόσο πολύ τα πράγματα στην Ελλάδα, που πλέον δεν μπορώ να πω με σιγουριά τίποτα. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω…

- Τι σου λένε για την Ελλάδα;
Ασ’ τα να πάνε! Στην Ελλάδα μπορεί να είστε θυμωμένοι έως και εξοργισμένοι με όλους εκείνους που οδήγησαν τη χώρα σε αυτό το σημείο, αλλά τουλάχιστον δεν βιώνετε μια απαξίωση που δυστυχώς τόσο εγώ όσο και πολλοί Ελληνες που ζουν και εργάζονται εκεί την εισπράττουμε αρκετές φορές. Μπορεί πάρα πολλοί Αμερικανοί και όχι μόνο να λατρεύουν την Ελλάδα και την Ιστορία της αλλά όχι απαραιτήτως και τους Ελληνες. Τα διεθνή μέσα έχουν κάνει τόσο κακό στην εικόνα της χώρας μας, που δεν ξέρω πότε θα μπορέσει να αλλάξει το κλίμα και τι θυσίες χρειάζονται γι’ αυτό.

Η ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

- Εχεις έρθει σε δύσκολη θέση;
Πολλές φορές, κυρίως την περίοδο εκείνη που αποφάσισα να προσπαθήσω να δουλέψω στην Αμερική και χρειάστηκε να βγάλω κάρτα εργασίας. Η Αμερική δεν είναι μια χώρα «μπάτε, σκύλοι, αλέστε», όπως η Ελλάδα. Για να σου επιτρέψουν να δουλέψεις εδώ περνάς από σαράντα κύματα. Για να σου πω τι χρειάστηκε για να πάρω την άδεια εργασίας, θα πρέπει να μην ασχοληθεί η εφημερίδα με άλλο θέμα… Τόσο χώρο θα χρειαστώ για να σας το περιγράψω! Μείνε μόνο στο ότι η διαδικασία κράτησε κοντά έναν χρόνο, μέσα στον οποίο πολλές φορές ήρθα σε τόσο δύσκολη θέση, σε απόγνωσή θα μπορούσα να πω, που έφθανα σε σημείο να σκέφτομαι να τα παρατήσω και να γυρίσω πίσω, όπως τόσοι άλλοι που προσπάθησαν πριν αλλά και μετά από μένα. Τελικά, είμαι τόσο επίμονη και πεισματάρα, που όχι μόνο δεν τα παράτησα αλλά πέτυχα τους στόχους μου.

- Σκέφτεσαι να γυρίσεις πάλι μόνιμα στην Ελλάδα;
Εχεις φθάσει στο ζητούμενο. Σου είπα και πιο πριν ότι ποτέ δεν είχα την πρόθεση να μείνω για πάντα στο εξωτερικό και αυτός ο στόχος παραμένει και θα παραμένει σαν την κύρια επιδίωξή μου. Οι συνθήκες όμως στην Ελλάδα είναι αυτές που δεν ευνοούν προς το παρόν για την επιστροφή μου. Ελπίζω, όπως σου είπα, να αλλάξουν τα πράγματα και να τα καταφέρω, όσο κι αν είναι ιδιαίτερα ελκυστικές οι προοπτικές που αρχίζουν να διαφαίνονται στο Λος Αντζελες. Θα δούμε…

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

- Υπάρχει κάποια καλή πρόταση εκεί;
Υπάρχουν αρκετές προτάσεις που άλλες υλοποιούνται και άλλες όχι. Το θέμα είναι ότι κάθε φορά που φθάνεις κάπου οριοθετείς τον αμέσως επόμενο στόχο σου ψηλότερα. Σε αυτήν τη φάση βρίσκομαι αυτήν τη στιγμή. Αμεσο θέμα δουλειάς δεν υπάρχει, το θέμα «της δουλειάς» είναι το ζητούμενο. Δεν κάθομαι εκεί απλώς για να δουλεύω, το θέμα είναι το «παραμύθι» και η καριέρα, και αυτό είναι πάρα, μα πάρα πολύ δύσκολο. Αν κοιτάξεις λίγο πίσω, σε αυτόν τον χώρο σταχτοπούτες υπήρξαν ελάχιστες, αλλά αξίζει τον κόπο να προσπαθήσω, έστω και αν δεν τα καταφέρω ποτέ. Τουλάχιστον, θα έχω ζήσει εμπειρίες που πάρα πολλές κοπέλες στην Ελλάδα θα ήθελαν να βιώσουν και αυτό, πίστεψέ με, δεν είναι καθόλου, μα καθόλου λίγο.

«Προς το παρόν, το ζήτημα γάμος έχει πάει λίγο πίσω»

- Είσαι ερωτευμένη;
Προτιμώ να μη μιλάω πλέον για τα προσωπικά μου. Κάποια πράγματα είναι καλύτερα να τα κρατάς προσωπικά. Μόνον όταν έρθει η ώρα και έχω κάτι επίσημο να ανακοινώσω, θα μιλήσω για τα την προσωπική μου ζωή.

- Σε ενδιαφέρει να κάνεις οικογένεια;
Με ενδιαφέρει και μάλιστα πάρα πολύ, όμως δεν υπάρχει καμία, μα καμία περίπτωση να κάνω συμβατικό γάμο, με την κάθε έννοια του όρου. Οταν θα φθάσει αυτή η ώρα, να ξέρετε ότι σε αυτόν που θα είναι πλάι μου θα έχω δώσει όλη μου την αγάπη και όλη μου την αφοσίωση. Πάντως, λίγο η δουλειά, λίγο κάποιοι άλλοι παράγοντες, προς το παρόν το ζήτημα γάμος και οικογένεια έχει πάει λίγο πίσω.
Espressonews.gr
Tags

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget