Το ατύχημα της Κλεοπάτρας Πατλάκη



«Το party συνεχίζεται στο Ασκληπιείο» σχολίασε στο προφίλ της στο Twitter η Κλεοπάτρα Πατλάκη η οποία πριν από μερικές ημέρες είχε τροχαίο ατύχημα στα νότια προάστια.

«Επιστρέφαμε από μπάνιο και βρισκόμουν στην παραλιακή, στο ύψος της Γλυφάδας. Λόγω κίνησης, υπήρχε τροχονόμος στο φανάρι και παρά το γεγονός ότι είχε ανάψει πράσινο, μας έκανε σήμα να σταματήσουμε» λέει η Κλεοπάτρα και εξηγεί:

«Ενώ είχα σταματήσει, είδα από τον καθρέφτη ένα Smart να έρχεται με φόρα καταπάνω μου. Από τη σύγκρουση έσπασε το παρμπρίζ του αυτοκινήτου μου, το κασετόφωνο τινάχτηκε στον αέρα κι εγώ έσπασα τη μύτη μου» λέει γελώντας τώρα πια.

Δίπλα της ήταν η καλή της φίλη Μαρία Ενεζλη: «Της χρωστάω πάρα πολλά. Κάθε φορά που μου συμβαίνει κάτι η Μαρία είναι κοντά μου. Ημασταν παρέα στην παραλία πριν από το συμβάν κι έτσι της τηλεφώνησα να έρθει στο Ασκληπιείο, όπου πήγα για να μου κάνουν τις απαραίτητες εξετάσεις».

Στο νοσοκομείο οι γιατροί διαπίστωσαν κάταγμα στη μύτη: «Δεν έβαλα νάρθηκα, γιατί ήταν σε σημείο που δεν μπορούσαν να επέμβουν. Απλώς μου είπαν ότι θα επουλωθεί μόνο του» εξηγεί η Κλεοπάτρα, η οποία καταλήγει:

«Ευτυχώς πέρασε. Είμαι καλά και αυτό μετράει. Γενικά έχω συχνά-πυκνά ατυχήματα με το αυτοκίνητο, αλλά πάντα βγαίνω αλώβητη. Είχε πλάκα όταν με είδε μια νοσοκόμα και θυμήθηκε πως είχα ξαναβρεθεί πριν από χρόνια στο νοσοκομείο, πάλι από ατύχημα».

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget